snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 når begynne? husker ikke når vi begynte med d-vitamin-dråper til storebroren... hva med dere?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 4 uker skal de begynne med tran.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg vet tran er best for dem, men med SYYYKT mye gulping velger jeg bare dråpene i starten... Takk for svar!!!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg gir tran om kvelden. Gi det når babyen er naken så slipper du søl. Nå blander jeg det i drikke går veldig bra. Har stor tro på tran. Begynte selv etter en operasjon hvor jeg mistet mye vitamin d. Tok dobblet tran en stund så vanlig dose hi hi =0). Etter de har jeg nesten ikke vært syk. Blir jeg kjøla går det nå over raskere. Samme med tullemor. Er 16 måneder nå vært syk 1 gang. Kan bare være helt tilfeldig =0) men jeg får leve i troen hi hi =0) Men dråper er også bra =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå