Forskeren Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Min snart 3 år gamle datter ser ut til å ha en del vonde drømmer. I natt måtte jeg sitte hos henne i 1-1,5 time (znork...), hun turte ikke sovne uten mamma der. Vi har av og til bare tatt henne opp i vår seng, men nå hadde hun ligget hos oss i 2 netter på rad og vi vil nødig gjøre det til en vane at hun ligger med oss hver natt (derfor satt jeg altså hos henne i natt...dobbeltznork!) Hvordan gjør dere med barn som er redde om natten?
Smellt P. Tjukka Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg henter snuppa inn til oss hvis hun våkner eller har skumle drømmer ! Jeg er ikke redd for at det blir en vane , for det går i perioder og hun legger seg alltid i sin egen seng om kvelden . Jeg orker ikke sitte inne hos henne i 1-2 timer , så da er det bedre at hun kommer inn til oss !
Happy Ignorant Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Samme problem her, og får ikke sove selv med unge i senga. Har en madrass på rommet hennes som jeg legger meg på og lister meg ut når hun har sovnet.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Tar han over i senga vår............
virra Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Tar han opp til meg... Husker selv hvor trygt det var å ligge hos mamma og pappa når jeg hadde drømt...
ariel78 Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Enten tar han i vår seng, men ikke alltid han vil eller det er litt fullt ettersom vi har en baby også, så da legger en av oss seg i hans seng og sover ved siden av han og evntuelt går tilbake til vår seng hvis han sover godt og vi ikke har sovna selv:-)
Ametyst Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Vi hadde en kortere episode over noen uker. Jeg gikk inn, roet ham på skuldera og la han så ned igjen etter at han hadde fått litt å drikke. Det gikk som regel greit. Et par ganger la jeg meg ned ved siden av ham i ti minutter og sa at jeg nå gikk ut for å sove, men at jeg passet på ham likevel og kom hvis han våknet. Da sovnet han og sov videre til neste morgen. Nå våkner han ikke lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå