ZZzZzzZ Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hei Fikk sms fra Stinemor 11.10 i tre tida, at nå er hun på vei til sykehuset. Hun må ligge til observasjon pga for høyt blodtrykk, og proteiner og blod i urinen. Skulle hilse dere og si det. Ønsker henne lykke til
Adriansmor med tulla Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Lykke til til henne ja=) håper hun får babyen sin snart=))
Astrid21 Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Håper alt går bra=) Ønsker henne lykke til jeg og¨så!!
Pipolinchen & Amalie Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 uffda...men håper hun har det greit da. vis du høre noe fra ho må du hilse sååå masse, og holde oss oppdatert Jeg har nemlig smme termindato som ho Lykke til for ho og babyen
StineMor_2007_ Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 hei hei.... vil bare si i fra at jeg ble sendt hjem igjenn hehe.. TYPISK hehe... di fant oxo litt eggehvitte i urinen min men var ikke så farlig... satt på kk i 8 og en halv time.. fy for en dag...
Fløffy Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Godt at du er hjemme igjen - ikke kjekt med 8 1/2 time på KK, da! Natti natt?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå