Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 på torsdag skal jeg på samtale på sykehuset om igangsetting pga alle plagene jeg har.. får nå nesten ikke til og bevege meg lengere og sover et par timer om natta bare.. har heller nesten ikke følelse i bena pga vann som trykker på noe nerver.. håper virkelig de setter ting igang hvis jeg er moden for det,, er 40 uker på vei da så han er jo klar til og komme ut.. noen som har vært på en sånn samtale og fått ting satt igang?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Hei! Jeg gråt meg til å bli igangsatt 9 dager på overtid.. Var veldig redd for at det skulle skje noe med babyen, samt at jeg begynte å bli veldig redd for fødsel, og sov derfor svært dårlig.. Jeg fikk en 1/2 modningspille, da jeg var umoden.. Min sambo og jeg lo litt av den halve pillen, og skulle tilbake neste morgen for å få en hel. Ca 7 timer etter den 1/2 pillen, satte fødselen i gang. Det startet brått og var ganske intenst. Fra 0 åpning til baby var ute tok det 3,5 timer. Det var en svært fin opplevelse, og vi brukte kun badekar, akupunktur og lystgass som smertestillende.. Normalt ville vi kunne fått modningspiller 3-4 ganger, så blir vannet tatt og så satt på drypp om det fortsatt ikke starter av seg selv.. Superlykkelig over at vi slapp det :-) Jeg var veldig i tvil om jeg ville bli igangsatt, men angrer ikke et sekund.. Gir min fødsel termingkast 6, selv om jeg måtte sy et par sting.. Håper du ble litt klokere av dette!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå