Gå til innhold

ny her inne...


skytte82

Anbefalte innlegg

hei jeg er ei jente som kommer i fra Rælingen i akershus og jeg har termin med mitt første barn 24.12.

 

gleder meg til å bli kjent med alle her inne selv om det ikke er så lenge igjen til vi skal føde.... Gleder meg...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hej!Jag är också gaska ny här inne men la märke till din termin 24e december,jag har också termin då;)

Ska du föda på ullevål?Har fått födeplass där på avd A.

 

Vi bor i Langhus.Har redan en dotter som fyller 1år nu den 13e oktober.

Jag är också skytt men född-80.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey og velkommen!! :D jeg er 22 år, har termin 29ende desember og skal føde på ahus selv! er fra Ytre ENebakk! :D VELKOMMEN! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei loveanime.. Bor du på Ytre Enebakk for jeg bor nesten i Flateby... egnetlig på nordby... hvis du vet hvor det er..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg skal til jordmor den 30 oktober.... :) Var en tur innom føden i går... har kjent veldig lite liv i det siste og jeg ble litt redd.... må tilbake på sykehuset om to uker på vekst kontroll.... h*n var litt liten ( litt under gjennomsnitte...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjønner at du ble redd... Har ofte tenkt at jeg må ringe pga lite liv, men i siste liten så har det kommet masse spark :) Men ellers så er alt bra? Var på ul for 2 uker siden, og alt var bare fint her. Har du msn forresten? Kanskje vi kan snakkes litt der hvis du vil? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...