Gå til innhold

Blir så frustert på "mannen"min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har flyttet fra hverandre og det var i utgangspunktet meningen at vi skulle flytte sammen igjen,men nå er jeg usikker på om han i det hele tatt vil det..Han er unnvikende og umulig å snakke med.

Saken nå er at jeg og en venninne snakket om å reise en tur med englandsbåten siden ingen av oss har hatt noe ferie eller fri fra hverdagen siden i fjor sommer.Nevnte dette for han igår,og spurte om han kunne ha gullet fra fredagen til lørdagen,så tar mine foreldre henne resten.Han sa delvis ja til dette,og jeg ringte han idag for å få det bekreftet siden vi måtte bestille idag pga få ledige plasser.

Da viste det seg at han var sur siden jeg "bare reiser",og at jeg ikke bryr meg om hva han syns om dette.Han liker ikke at jeg skal reise noen plass.Og forstår ikke hva jeg mener med at jeg trenger litt tid for meg selv også.Han reiser i perioder mye i jobben og er vekke opptil 9 uker i slengen og er bare hjemme i helgene,han reiser også jevnlig på kick off o.l. i helgene,og det er bare en lang fyllakule.Og jeg anser det som "fri" fra familien og tid for seg selv.

Til syvende og sist sa han at jeg gjør som jeg vil,og han kunne sikkert ta henne.Det jeg ikke forstår er at han kan bli sur på meg siden jeg reiser vekk noen dager.Han ser nesten på som svik.Og det er han som vil opprettholde bruddet.Så jeg er så frustrert og lei hele greien,jeg vet ikke hva han vil og han mener jeg skal være en tankeleser og ordne alt uten at han skal anstrenge seg en smule..

Han har rett til å bli sur for at jeg reiser,og har han egentlig noe med det?

Ble litt langt og rotete dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei han burde ikke bli sur.....og les innlegget ditt og så si at du er heeeeelt sikker på at du vil flytte sammen med HAN igjen.

Skrevet

kort sagt: han er utrolig selvsentrert og mangler empati. selvfølgelig må du reise. av å til er de blitt så "bortskjemte" at de blir satt ut ved tanken på at vi mødre skal ut litt uansett om vi bare snakker om en helg. stå på!

Skrevet

Å?Hva mener du?

Skrevet

Jeg skjønner ikke at du er bekymret for at han ikke vil flytte sammen med deg igjen. Han virker jo direkte usympatisk og egoistisk. Og hvis han ikke unner deg denne turen hva tenker du da om han?

Skrevet

Sånn,ja..Jeg er faktisk helt enig!

Vi har vært sammen så lenge (12 år) at det er vanskelig å bare tenke på meg selv...

Skrevet

akkurat samme som oss så jeg vet faktisk mye om hvordan du har det:) Utrolig frustrerende alikevel. Han bør absolutt la deg reise uansett. Speak up!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...