Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Hvis det er CB digital som kan tas 4 dager før IKM så er det den
afrodite79 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 Takk, det er det:) Må nok teste i morgen, 1 dag før IKM! Lykke til med behandlingen din:) Tror jeg husker deg fra sist svangerskap, har en sønn født i des 06.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 ååå, da har vi jo godt sammen hele veien. Er du inne på desemberklubben?? Vi laget vår egen, der er vi maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange som gikk gravid i lag. Laget vårt eget forum. Ellers takk for lykke ønskningene med behandlingen. Jeg håper virkelig at de klarer å få meg gravid igjen og at jeg denne gangen klarer å beholde
afrodite79 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 Forsvant litt ut herfra når mini ble født, ikke vært inne på desemder klubben, ligger den på klubb sidene her? Hehe, var mange som ventet desember barn:) Var der inne først, så fikk jeg ny termin i januar og lille gutt kom 30 des, den første termindatoen jeg hadde:) Skel se det klaffer for dere snart!! Er bare i min 2 pp, men er utålmodig! Aldri hatt tolmodighet til å vente så klaffer det ikke denne gangen så får jeg begynne å teste etter el.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg tror jeg husker deg. Jeg datt ut litt rett etter pga jenta mi sine problemer etter fødselen. Vet ikke om du husker den lille jenta på 1870 gram??? Den desemberklubben er på denne adressen: www.freeforum101.com/desemberklubben
afrodite79 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2007 Joda husker det vet du:) Letter å huske de utenom "normalen" enn innenfor:) Skal sjekke siden jeg:)) Takk
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 det er sant:) De aller fleste husker meg fra sliterne, var jo ikke akkurat noe lett å få den jenta for å si det sånn. Fødselen var ett kapitell for seg selv, rett før det gikk galt. Jeg har en hjemmeside som jeg bruker på BIM, der kan du lese litt hvis du vil. www.tryne-dagbok.piczo.com Ellers har vi en privat også, dersom du melder deg på desemberklubben så har jeg lagt det ut der inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå