Gå til innhold

lekker fostervann!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan d være mulog at jeg lekker litt fostervann nå er 36 uker på veg og i blant føles d som om jeg tisser litt på meg ikke mye,men d er ikke hvitt som utflod bare væske som kommer....noen som vet!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du lukter på det, så skal det lukte søtt har jeg fått beskjed om.

Trodde jeg lekket fostervann i forrige uke siden jeg ikke har hatt noe utflod på flere mnd og iallefall ikke så tynt som vann, men det var bare tynn utflod.

Ta på deg et truseinnlegg og gå med det til det er vått også lukter du på det.

Skrevet

jeg har også hørt at det skal være en spesiell lukt av det men det lukter ikke sånn vondt klarer ikke beskrive det helt....gjerne litt søtt.unnskyld detaljer.Men d kan altså bare være utflod?!jeg har hatt en del utflod tidligere men nå er det omtrent ingenting utflod som ligner iallefall for det er helt tynn væske som jeg kjenner renner litt....

Skrevet

Om du er usikker, så syns jeg du skal ta kontakt med jordmor eller føden og få det sjekka for sikkerhets skyld.

Jeg trodde seriøst at vannet var begynt å gå sakte men sikker, men så var det bare mye, vannaktig utflod.

Skrevet

ja okei,sikker bare eg så uroe meg for lett,er førstegangsfødene og uvitene=)hehe jeg skal på journalinnskrivning i mårå....kan jo spør da.

Skrevet

Du kan jo ringe å spørre jordmor på føden idag og høre omd e vil sjekke deg da. Det er jo litt tidlig at vannet skal gå om du er 36 uker.

Skrevet

nei jeg tror ikke vannet har gått.men en vennine av meg lakk trolig litt og litt fostervann i 3 uker før jenta kom.....det var det de hadde sagt til henner iallefall=)var bare derfor tanken slo meg liksom...når har du termin da!?

Skrevet

Jeg har termin 25.oktober, så det er heldigvis ikke lenge igjen. begynner å bli lei nå. Fått svangerskapsforgiftning på toppen av alle andre plager :-( ja ja...

Men, ang det med lekkingen, så syns jeg du skal få snakket med jordmor om det. Jeg fikk komme inn og bli sjekket når jeg mistenkte vannavgang (lekking) i forrige uke. Da var jeg 37+1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...