vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 han tok blodprøver og overhaling som han kalte det,,. hehe... skal hente henvisning til riksen på tor også skal han på riksen neste tir svømme prøver får man svar på med engang sant??? deilig at han endelig har kommet seg til legen, for da har vi gjort det vi kan begge to
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Det er vedlig individuellt når man får svar på svømmeprøvene. jeg har hørt alt fra en uke til 1 mnd. Vi fikk svar etter 2 uker
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Vi fikk svar på den testen etter ca 14 dager. Det var på Riksen
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 oki.. fikk høre at noen andre som har vært på riksen at de fikk svar med engang.. de sjekker jo prøven med engang sa de ...
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Da vi var på Riksen var det jo lang kø av menn som skulle teste svømmerene sine,så tviler på at de hadde tid til det da. Men hvis det er rolig kan det vel hende de kan gi dere svar med en gang
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 oki, vi får bare vente å se da
Leieboer funnet! Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Min lege sa at mannen burde ta med sædprøve til fastlegen sin, så kunne fastlegen se om alt var som det skulle. Det kan da vel umulig stemme??? Kan en vanlig lege undersøke sæden?
Kobra Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg leverte svømmeprøven til min mann på Hausken /Haugesund og fikk svar etter 10-15 minutt!! Jeg satt bare og ventet Heldigvis var alt fint!! Puh.... Så happy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå