Gå til innhold

kjønn og magefølelse.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sterk følelse av at vi får en liten prins, har hatt det hele tiden.

Skal på UL om 14 dager, er litt spent på å få vite hva det er. :)

Er det noen av dere som har hatt en sterk magefølelse og opplevd at det har stemt?? eller er det noen som har opplevd det omvendte? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var ganske sikker på at det var en liten gutt der inne, sikkert fordi jeg har psyka meg opp til å bli glad for en gutt (har egentlig alltid ønska meg ei jente). Og på ultralyd så vi ei lita prinsesse, ingen tisselur der, nei:) Så hos meg stemte det ikke med min magefølelse.

Mannen min, derimot, og farmor, har vært sikre på at det var ei jente hele tida:)

Blir jo spennende å se når hun blir født da, om det er ei jente! Har ikke tatt helt av med rosa shopping enda, men litt har det jo blitt;)

Skrevet

jeg drømmer veldig for tiden, men har drømt at det både er gutt og jente..men følelsen på at det blir jente er litt sterkere...men vet jo ingenting før UL og det er 3 uker til enda..

Skrevet

Jeg følte helt siden jeg fant ut at jeg var gravid, at jeg hadde en liten gutt i magen..,jeg var så sikker at uten å tenke over det kikket jeg omtrent bare på gutteklær i butikkene:)Og på fredag fikk vi vite at, ja, det er en liten tass i magen!:)

Skrevet

var bombe sikker på d var en liten gutt i magen min, og UL viste gutt!! :o)

Skrevet

Så sikker er jeg også på at vi får gutt at jeg går i grunnen bare å ser på gutte tøy. :) Jeg har også vært sikker på det ganske lenge, pluss at noen venner av oss sier også at de har på følelsen av at vi får en gutt. :)

Skrevet

jeg har hele tiden hatt på følelsen av at vi får gutt. på ultralyd vistes d tydelig at det er en liten gutt :)

svigermor å mamma har hele tiden sagt at det blir jente.

Skrevet

jeg er 110% sikker på at det blir gutt jeg... har følt det hele tiden. så det blir spennende å se om en uke. mandag den 15 oktober kl 0930 skal vi i ilden:)

Skrevet

jeg hadde en sterk magefølelse på gutt, og jeg drømte at det ble gutt hver natt. men på ul viste det seg å være en jente:)

har ennå en liten følelse av gutt, men er overlykkelig for at det blir jente:D

Skrevet

Jeg trodde at det var gutt, nesten helt fra jeg fikk vite at jeg var gravid...Så var ganske sikker hele tiden egentlig og ul viste gutt =)

Skrevet

Jeg var alltid sikker på at mitt første barn ble en gutt..

Det kunne ikke vises på UL. men jeg hadde rett. det var en gutt gitt..

I dette svangerskapet er jeg mer usikker.

Skal på UL om en mnd ca så vi får se da

Skrevet

Jeg var overbesvist om at det var en gutt i magen og at jeg kom til å bli satt fram på t4ermin. Kom på ultralyd og ble satt 2 dager tilbake og i magen er ei lita tulle! :)

Skrevet

Jeg var 100% sikker på gutt første svangerskap. Ville se kjønn på UL, men det fikk vi ikke sett. Legen sa at det kunne se ut som jente, men at det alikevel kunne dukke opp en gutt.

Jeg var såååå sikker på gutt, så jeg slo vekk tanken på at det skulle bli jente.

Hm....Jenta kom til verden, og mamman forstod ingenting*ler*

I dette tilfelle vil jeg si at det ikke var noe ønske om hverken det ene eller andre kjønnet, men det var bare magefølelsen som sa GUTT!

Skrevet

Med nr 1 var jeg usikker på hva det var men med nr 2 var jeg helt sikker på at dette var gutt da svangerskapet var helt annerledes. Nr og var jeg sikker på at det var gutt. tror på jente denne gangen da jeg føler at det er mer likt første. Spennende og se hva det blir.

Skrevet

Jeg var bombesikker på at det var ei jente her inne. Kikket bare på jenteting og vridde hjernen for å finne jentenavn. Nå må jeg begynne på nytt, for her spreller det visst en liten pjokk med en kjempepung:)

Skrevet

Veldig sterk magefølelse for jente ... og det stemte :-)

Skrevet

Forrige gang hadde jeg skikkelig sterk følelse av jente og ut kom ei jente=)

Denne gangen har jeg ikke denne følelsen,men kan jo hende den kommer etterhvert!

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Da jeg var gravid med datteren min for 10 år siden var jeg helt overbevist om at det var en jente. Legen kunne ikke se det på ultralyd, men jeg var allikevel HELT sikker, da hun ble født og jordmor sa "Det er en jente" så reagerte jeg ikke i det hele tatt, fordi det visste jeg jo fra før :)

Denne gangen var jeg HELT sikker på at det ble en gutt, men UL viste at det blir en jente denne gangen også. Ble helt paff da hun sa at det ble jente, hehe, var helt innstilt på at det ble gutt. Men jenter er supre, så er veldig fornøyd :)

Skrevet

Jeg hadde skikkelig jentefølelse i starten av svangerskapet. På ul i uke 18 fikk jeg bekreftet min "mistanke". Handla masse rosa så jeg håper jeg har følt rett og at uldama har sett riktig ;)

Skrevet

Da jeg var gravid med datteren min, kjente jeg det bare på meg at det var ei lita tulla der inne. Tenkte bare på jentenavn og så bare på jenteklær... Fikk det bekreftet på UL.

Denne gangen tror jeg det er gutt, men det er kun fordi dette svangerskapet er helt annerledes. Men får (kanskje) vite det neste uke, da skal vi på UL. Gleder meg til å få se det lille som vokser og sparker inni meg. :o)

Skrevet

Hei :) Jeg hadde overhode ingen magefølelese med nummer 1 - fikk jente:)) Nå hadde jeg er kraftig følelse av at vi skulle få jente igjen! Så sterk følelse at jeg begynte å småkjøpe rosa ting (dumme meg!!) For vi skal ha en gutt:)) Så nå må jeg gi bort det rosa, godt jeg har venner med jentebabyer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...