Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Er i uke 21 og alt har vært bra til nå... den siste uka har det vært minnimalt med spark og før det var en kjempe aktiv... burde jeg ringe legen???
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Så lenge babyen sparker hver dag så er alt i orden, men hvis man er skikkelig bekymret kan man ringe kk eller jordmor å spørre.. men hvis babyen sparker når du drikker kaldt eller spiser så vil jeg tro at alt er helt fint.
mammatil2. Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 du er jo tidlig i svangerskapet,så da er det ikke alltid det er like mye spark.hadde det sånn da jeg å. er så små da vettu.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 har hatt regelmessige spark og spark hver dag siden uke 18,men nå reagerer den nesten ikke på noe....uansett om jeg spiser godis,drikker kaffe.. Er egentlig ikke så veldig hysterisk over slike ting,men det er noen ganger et problem. jeg er pleier ikke ringe legen før jeg abselutt må!!!!!og det er i veldig sjeldene tilfeller.. men nå så har jg innsett at det er et liv i magen min da,så jeg øver meg på og bli litt mere hønemor;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå