Gå til innhold

Nytt treff for Drammensjentene?


Prinsesse 07+nurk juni 2011

Anbefalte innlegg

Hei alle gravide jenter/damer:) Tenkte å høre litt om det var noen intr for et nytt treff snart? synes det allerede er en evighet siden sist gang hehe.

 

Tenkte kanskje på Torsdag 18 oktober hvis det passer? kom gjerne med andre forslag og evnt hvor dere ønsker å være for kvelden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært med på noe treff før,og lurer på hvordan dette fungerer.Er det treff felles for alle,uansett når man har termin?Har mange av dere truffet hverandre før?Hvordan er det å melde seg på og møte opp når man ikke kjenner noen?

 

Jeg har kjempelyst til å være med litt senere,når det er offisielt.Det kan jo forresten hende at jeg vet hvem noen av dere er når jeg ser dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ett felles treff,nå har det vært damer med termin fra oktober til februar,har også vært med prøvere,alle var ukjente for hverandre ved 1 treff,antall som har vært med på treff er veldig varierende,men det er ikke noe skummelt å komme inn helt ny. Du melder deg på ved å svare på ett innlegg som foreslår tid og sted.

 

Alle er velkomne til treff!!

 

Celine med victoria i magen: jeg foreslår picasso kl 18.00 torsdag den 18.10. Hva synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir også med.... begynner å bli STOOOR så må ha et lite forbehold grunnet form, men blir gjerne med hvis alt er på topp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes veldig bra ut. Da setter jeg opp et treff den 18/10 PÅ picasso klokken 18.00.

 

Kjempe koselig at både nye og "gamle" er med:) Bare si ifra de som vil være med og bestiller bord i begynnelsen av neste uke når vi vet litt mere om hvem som kunne tenke seg å komme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg melder meg på jeg =D

er litt spent, siden jeg ikke har vært med før ^^

men det høres så koselig ut, så må bare komme å se =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :-)

 

Blir med torsdag 18. jeg. Er *bare* 17 uker på vei, men regner med det ikke *bare* er kjempemager som kommer ?

 

Gleder meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida her kommer det mager i alle fasonger og str. Er noen som snart popper ut en baby;), mens andre har en god stund igjen, så det er bare koselig uansett hvor langt man har kommet:)

 

Håper å se deg på treffet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg da mrislien? fortsatt ikke noe tegn til noe baby enda hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei ikke det 17 dager igjen i dag så må nok vente litt til gitt! men gleder meg til å se alle sammen igjen på treff så lenge formen holder så lenge da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scooby har vært i postkassa si:-) Gleder meg til å se dere til uka, både gamle og nye kulemager. Hold oss oppdatert - dere som er rett rundt hjørnet med termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vil gjerne henge meg paa jeg ogsaa. Fikk ikke vaert med sist gang jeg hadde planer om det, men naa tror jeg ingenting skal komme i veien. Blir goey aa moete dere alle, da dette blir foerste gangen for meg. Da jeg gikk med foerste mann var det rimelig daarlig med treff i Drammen. Naa er jeg 14 uker paa vei med nr 2.

Sees paa torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også gjerne være med :) jeg er sikkert den som er minst på vei, men vil gjerne på treff for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare koselig det:) Gjør ingenting om du ikke har kommet så langt som de andre, her varierer det som bare det hehe:) Vel møtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Dette har jeg ikke vært med på før, men det høres ut som en koselig ting å ta seg til :-)

Melder meg derfor på nå! :-))

Gravid i uke 35, termin i nov.

Vi ses :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert:) Da Bestiller jeg bord for 17 stk slik at vi har nok plass iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har visst meldt meg på feil side.. ups da.

Vil gjerne være med på torsdag. Ikke vært med før.

termin 19 nov. Dvs skal ha ks. Venter jente har sønn fra før på 19 mnd.

Ser fram til å treffes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...