05juli Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hvor kan man få gratis vareprøver etc. når man venter barn? - apoteket -libero klubben -er du 6 mnd på vei, sjekk babyshop. no deler ut gratis bleiebøtter i disse dager Flere forslag??
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 registrere deg på babyverden så får du litt forskjellige vareprøver der å
3 har blitt 4 Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Hei:-) Hva er d man får på apoteket??
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 fisher price leke tannbørste + tannkrem pampers bleieprøver bind til mammaen intimsåpe til mammaen 1 utg av foreldre & barn glidekrem litt forskjellige små vareprøver
CB-BabyBoy Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Et lite tips når det gjelder sånne pakker og registrering - mange av disse firmaene selger adresselistene sine videre og som et resultat kan man få endel telefoner blant annet fra Krybbedødforeninga. Det var nemlig en debatt om dette både hos Aftenposten og her på bim på dette for en tid tilbake - mange syns det var så rart at de ringte så mange med nyfødte. Man er gjerne extra sårbar og de brukte ufine metoder. Det viste seg da att flertallet av de som ble ringt opp hadde registrert seg enten det var liberoklubben eller apoteket etc. Jeg ville bare spurt hva de skal bruke infomasjonen om deg til og om de videreselger den. Bare så det er sagt; har ikke noe mot krybbedødforeninga, men jeg misliker metodene. Har selv blitt oppringt og når jeg sa "nei takk, det passet litt dårlig akkurat nå", så fikk jeg slengt tilbake "ja og når passer det at unger dør da". Koselig
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 denne lan hentes fra tre mnd før fødsel, til tre måneder etter.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har også hørt om andre som har blitt "utsatt" for slik behandling fra nevnte forening, og jeg synes det er helt forkastelig!! Det burde ikke være lov synes jeg.
twiga Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 Gratis bleiebøtte på: http://www.reflex.no/angelcare/
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 10. oktober 2007 #11 Skrevet 10. oktober 2007 Men kan organisasjoner ringe når du er reservert i Brønnøysundregistrene på det?? Jeg mener å ha hørt at de ikke kan, og hvis de ringer har du faktisk lov til å melde dem til forbrukerrådet for brudd. Skikkelig kjipt at de viderefører informasjon om deg, men du har jo lov å nekte for at de gir ut informasjon, har du ikke??
CB-BabyBoy Skrevet 10. oktober 2007 #12 Skrevet 10. oktober 2007 Vel etter loven så kan de ikke ringe, men flere overser jo det glatt. Gir deg en elendig unnskyldning dersom man gjør dem oppmerksomme på det. Jeg tror muligens ved å registrere seg, så godtar man at de gjør dette. De må jo tjene på dette på en eller annen måte, ingen gir bort noe for å være snille nå lengre, så tror det er på den måten de fikser dette. Men jeg vil ikke skjære alle over en kam her og si at alle gjør det slik. Det kan jo hende at noen ikke gjør det, så jeg ville bare sjekket med den man bestille fra og spørre. Da vet man det sikkert hvertfall!
Leirha Skrevet 22. oktober 2007 #14 Skrevet 22. oktober 2007 Har selv registrert meg på både pluss tid og libero før, men har slitt med en HAUG med søppel post etter dette. Både i posten og email. Tror jeg dropper det denne gang, går helt fint an å kjøpe bleier å slikt for min del ihvertfall. Syns bare det var så slittsomt.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 22. oktober 2007 #15 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har vært SKIKKELIG plaget av krybbedødforeningen. Støttet dem litt for noen år siden, men de begynte å ringe og mase så ofte at jeg slutta. Sa klart fra om dette. Reserverte meg i Brønnøysund for et par år siden, og har stort sett ikke blitt oppringt- bortsett fra fra dem. Har lagret nummeret, og tar ikke tlf når de ringer. Men her for noen uker siden ringte de 4-5 ganger om dagen, og jeg tok den til slutt og ba dem slutte å ringe. Tok et par dager, så ringte de og fortsatte å mase med skjult nummer. Ble så sinnsykt forbanna på han karen som ringte, og ga han en lekse om å respektere at folk sier nei. Ikke hørt noe siden, men sikkert ikke lenge før de ringer igjen.... De ødelegger virkelig for seg selv med å gjøre sånn, for det er jo en god sak...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #16 Skrevet 22. oktober 2007 må man spørre etter det på apoteket da eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå