Gå til innhold

Flere som har blitt med mannen når han skal teste seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere blitt med eller ble dere hjemme?

kan noen fortelle litt om hvordan det forgår:)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når mannen skal teste svømmerne mener du?

Jeg var med til sykehuset da mannen min skulle teste sine hvertfall...Vi var inn til en liten samtale først vi da...Så gikk sambo på do...gjorde sitt å kom tilbake med svømmere på glass...hehe! Satt på venterommet i mens jeg da...hehe!

Så er det bare å dra hjem da...vente på resultatet...Vi fikk svar etter 10 dager

Skrevet

Jeg var med mannen som psykisk støtte :) Hehe... Satt jo så klart i gangen og ventet.

Skrevet

Ja, dette har jeg også lurt litt på nå. Mensen er på vei nå, så da går jeg inn i 12pp. Da syntes jeg at det er på tide at han sjekker seg, men jeg føler at han har veldig lite lyst til det... Opplevde dere at mannen deres ikke ville?

Skrevet

jeg opplevde det samme, men idag har han endelig vært hos legen og skaffet seg henvisning så neste tir er dagen da han skal sjekke sine svømmere :)

Skrevet

bare lurer på en ting vicky,...hvorfor skal mannen teste svømmerene når dere har vært gravide to ganger???går d an å få sjekke kvaliteten da eller??hva vil dere oppnå med det???sikkert bare jeg som er teit i hodet men...trodde man testet svømmerene viss man ikke ble gravid jeg da...hmmm...

Skrevet

hei=)

Jeg ble hjemme når han dro, men det var pga jobb...klarte ikke ordne meg fri rett og slett..

Og han var bare og lånte et toalett, gjorde sitt "ærend" leverte og dro hjem... Nå skal han inn igjen..

Jeg har sagt jeg blir med om han vil, og viss ikke blir jeg hjemme..

Det er jeg som må ringe etter svarene, det tørr han ikke selv, om han skal ha dårlige nyheter vil han ha dem fra meg=) hehe... nå har vi heldigvis fått både gode og dårlige men vi vil bli gravide!!! Må si det til alle... hehe=)

Det er liksom ikke så mye vi kan gjøre annet enn å være psykisk støtte=) det er jo mye det også altså men.....

Skrevet

Jeg skal være med sambo når han skal inn.

Dels som psykisk støtte og dels for å passe på at det blir gjort.. Hehe!! Pluss at et vennepar av meg som var der anbefalte at begge dro, da de ofte har en samtale på forhånd!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...