la_strega Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Har dere snakket med legen deres først? Mååå man det? Kan ikke huske jeg gjorde det sist..... Men leste det på pakken her nå.
Mamma TB Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 nei eg har ikje snakka med legen eg,vet ikke om det kanskje kan være lurt...men jeg tar nå ialle fall bringebærbladkapser=)
Pipolinchen & Amalie Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Heia...har heller ikke snkket med legen om det. Men på pakke til de bringebærkapsler står at de er spesielle for gravide så true ikke de er noe farlig. men har heller ikke merket noe mye til at det hjelper har bare fått noe mer kynnerer og har tatt de nå i nesten ei uke.
maybebaby :) Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 tvile på at d gjør no...e jo bare bladene av planten? har selv spist på di nå i nesten to måneder...er til for at alt skal gå sin vante gang mtp sammentrekning av livmor etc i ettertir..tror ikke det har noe osm helst me kynnere etc å gjøre....
Ezmeralda Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg spurte jordmor før jeg begynnte å ta kapslene. Hun sa at hun nylig hadde forhørt seg rundt og har ingen betenklighet med å annbefale det etter uke 36.
Ranveig R Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Dei skal kunne hjelpe til å framskynde fødselen dersom ein er moden/mottagelig for fødsel. Og så skal dei styrke samantrekningane/riene, både under og etter fødsel, så fødselen ikkje skal stoppe opp + at livmora fortare skal trekke seg saman igjen etter fødsel. Eg spurde jordmor om dette på sist kontroll, og ho sa at eg måtte gjere som eg ville. I og med at det ikkje er forska nok på slike naturmiddel, hadde ho ikkje lov til å anbefale meg å ta dei. Ho kunne heller ikkje seie at det var ufarleg, sjølv om det sannsynlegvis er det. Eg begynte å ta dei i veke 36 denne gongen, etter råd frå "helsekostveninna" mi. Gjekk så lenge over sist, håpar på spontan fødsel denne gongen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå