Gå til innhold

Noen tatt gravid bilde hos fame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fulgte med et gavekort på det i gravidbladet denne gange. Har tenkt å ta det. Og kanskje ta ett naken bilde gravid. Noen som har gjordt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt av meg og samboer, men med klær på da for jeg liker ikke vise meg fram sånn :P Men har sett mange fine nakenbilder. Hun fotografen vi hadde var veldig flink og vi fikk veldig fine bilder som jeg har forstørret. Har også bestillt de i vanlige størrelser på nettet. Er veldig dyrt hvis du skal kjøpe de gjennom Fame :/

Skrevet

Hvordan funker det at du kan laste de ned og printe ut. Betyr det at du får tilgang på de å kan fremkalle de hos andre?

Skrevet

Jeg har oxo et gavekort på Fame som var i bladet Kamille.

Vurderer å ta familiebilder + portrettbilder av tulla på snart 2 år.

Men er det veldig dyrt å kjøpe flere bilder ved siden av det ene man får gratis?? Får man evt. de andre bildene med seg på cd eller no?

Skrevet

Var ganske dyrt synes jeg. du får en egen brukerkonto gjennom fame hvor de legger inn bildene dine. Så må du gjøre om filformatet så kan du sende de til elite foto eller foto knudsen via nettet og få de myyye billigere og minst like fine. Det har jeg gjort, venter på resten nå som jeg har bestillt gaaanske store, men de skulle visst bli bra. Så anbefaler uansett å få tatt bildene siden du ikke trenger å betale i dyre dommer for å få de ut!

Skrevet

Jeg har nakenbilde fra fame, var skeptisk, men ble superfornøyd!! Du kan se det på mine bilder=)

Skrevet

Kjempe flotte bilder. Benyttet du deg av det tilbudet eller har du bestilt alle de bildene. Tenkte at det tar jo litt lengre til å ta nakenbilder.

Skrevet

Jeg benynnet meg av tilbudet på fame, og lagret bildene på min pc og fremkalte de via fotoknudsen :) Har også printet de ut med fotoskriver, og bildene er kjempeklare og fine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...