Candy girrrl Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 når hun kom inn på badet når jeg dusjet. Etter en lang alvorlig mine og rynkede bryn sier hun: "Mamma, du må gå til frisøren. Og klippe tissen din!" Tror IKKE jeg skal ta henne med i offentlig bad. For jeg stusser ganske mye. Så hva hun sier når hun ser rektangulære dotter tør jeg ikke tenke på hehe
lykken på jord Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Haha!!! Jeg ler meg skakk... har en 4 åring selv, som ikke er vant med å se rektangulære dotter... det er litt skummelt med offentlige bad da ja...
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Forresten, hvordan er en rektangulær dott? Har vansker meg å forestille meg utførelse av noe rektangulært i området... med mindre du snakker full bredde fra keisersnittarr og halvveis til knærne?
Candy girrrl Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 Tja.. et av kravene til en rektangulær dott er fx at den er mye breiere enn den er lang. Og da kan det likevel være ganske lang Tyske damer har visst en forkjærlighet til den slags dottefrisyre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå