Gå til innhold

Flere som blir sliten av å sove....og aldri uthvilt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ burde vel egentli bare være glad æ får sove i det hele tatt, for høre det e mange som slit med dette på slutten....men det e utrolig frustrerende å våkne på morran og være nesten like sliten som da du la dæ kvelden før........blir jo aldri uthvilt, jo!!

Heldigvis bare ei uka igjen......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå måtte je le av overskriften siden jeg kjente meg igjen. Det føles som om jeg har jobbet hele natta hvis jeg er heldig og får sove 3 timer i strekk :) og nei jeg er aldri uthvilt konstant trøtt. 29 dager igjen uf

Skrevet

Jeg og har det sånn! Konstant trøtt og sliten, våkner flere ganger i løpet av natta og sliter så med å sovne igjen. Og jeg er "bare" i uke 32+3.

Lurer på åssen det blir om en månedes tid og så... Uff!

Skrevet

har HELE 63 dager igjenn... blir sliten av alt=( får ikke sove ordentlig om natta må på do minst 6 ganger iløpet av natta og sliter med bekkenplager.....

Skrevet

jeg er 34 uker nå.. og er oppe tre ganger bare for å tisse om natta.. og ligger bare å vrir meg.. er dødstrøtt hele tia.. samboeren kan ikke tro at jeg er så trøtt hele tiden..men det er jeg.... så jeg sover mye på dagtid også for å ta igjen litt mens 2-åringen er i barnehagen..

Skrevet

Legger meg halv tolv på kvelden, og står opp 12 på formiddagen...skulle ikke vært lov..begynt sånn nå i det siste. Har vært skikkelig morgenfugl før nå, stått opp i 7-8 tia...men nå føler jeg at jeg aldri blir uthvilt. Er på do en gang om natta, og føler meg heldig der når jeg leser om dere andre....jeg har bekkenløsning, og må ned en etasje for å komme meg på do. Bare 60 dager igjen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...