Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hvilke synes dere er best? Mye forskjellig der ute og ikke alltid alt er like ok.
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 foreldreogbarn er bra synes jeg
Miamamma Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Underskriver tipset om Foreldre og barn! Har abonnert på dette siden førstemann kom til verden, snart 5 år siden. Synes de har gode artikler om ting man kan/skal/bør/må være opptatt av som foreldre, tester av klær/utstyr m.m., middagstips etc. Tips: Man får ofte tilbud om abonnement på BAM sammen med F&B når man har fått baby. Dette kan være greit dersom man er førstegangs, siden BAM handler litt mer om babyer og følger babyens utvikling. F&B har artikler som går på hele småbarnsperioden.
prøvekluten+3små Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 skriver og under på forelder og barn;O)
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg kjøper både Mamma og Foreldre og barn jeg!!! Kjempefornøyd med begge to!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå