Kondis som en murstein Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Er helt fersk i gamet (pizco fikser jeg, hehe), og skulle prøve meg på en moonfruit-side her om dagen. Hvor i all verden havner bildene man laster opp hen? Finner de ikke igjen jeg :-S Og hvordan endrer jeg teksten der det står "welcome" (på venstre side, der som sidenavnene skal være)?
Kondis som en murstein Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 hm.... Ett spørsmål til; nå har jeg lastet opp 10 bilder, og får ikke lastet opp flere for jeg har brukt opp kvoten... WHAT??
*Kleopatra Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Det er begrensninger på hvor mye du kan laste opp. På den gratisversjonen er det vel max 20 mb eller noe sånt...
Kondis som en murstein Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2007 Det var ikke stort da... Om jeg ikke får lastet opp mer enn 10 bilder :-S
*Kari* Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Eg anar ikkje kva moonfruit er; men du kan vel lage bildene dine litt mindre då, altså i kilobytes, ikkje i dimensjon. Dette kan gjerast i mange bildeprogram, til dømes i eit scan-program. Der du krympar str på fila utan at den synlege kvaliteten forringast.
Kondis som en murstein Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. oktober 2007 Uff, orker ikke det, hehe...
Libido- Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 oi ti bilder. Det får en si. Du må ha store filer. Jeg har vel lastet opp rundt 40-50 på gratis versjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå