Hilsen Aud Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Min lille har gått opp 800 gram på to uker, totalt 1300 gram på 4 uker siden fødsel. Han spiser godt fra brystet men gulper MASSE. Han sover også +6 timer om natten, men det burde vel ikke være behov for mer mating siden han har lagt på seg såpass?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Nei det er jo en kjempebra vektoppgang. Normalen er vel 100-250 gram per uke, men det varierer jo veldig. Du har tydeligvis MASSE melk
*teresa* Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 trodde min fikk for lite melk så jeg dro på helsestasjonen å veide han, hadde lagt på seg 750 g. på 15 dager å det var tydeligvis over normalen.
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 jenta her ligger på seg omtrent 300-400 g per uke. hun er nå 4 uker og veier ca 3,5 kg. har altså lagt på seg 1300 g siden utskriving av sykehuset, da var hun 2,2 kg. Helsestasjonen er veldig fornøyd med vektoppgang=) men hun ligger kanskje på seg litt mer enn andre da, siden hun hadde litt å ta igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå