Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi han måtte gjøre jobben sin? Tror du han bestemmer selv når han skal være med å glise pent? Han har solgt seg og da må han finne seg i at han blir brukt.

Skrevet

Jeg hadde heller blitt skuffa om jeg hadde ei kjerring som brød seg så lite at hun ikke kunne legge barnedåpen til en gang jeg hadde fri.

Skrevet

Tja, kommer jo litt ann på hva som var planlagt først osv. Leser jo innlegg her inne om at folk mener mannen skal ta seg fri fra jobb pga barnedåp istedet for å legge dåpen til en helg som passe alle parter.

Hvis det er slik at han hadde mulighet til dåp men valgte veldedighetsfest så ja, da hadde jeg blitt skuffet. Men m dette var jobb som var planlgt i lang tid og kona bare kjørte på med dåp uansett så er det jo hun som er den kjipe..

Skrevet

Hi, hi, hi! Må si meg enig med Doppler her! :-)

Skrevet

uavhengig om han skulle kysse tærne til paven hadde jeg blitt skuffet ja. I tillegg tror jeg han har en viss bestemmelsesrett.

Skrevet

hehehe ja kanskje hun tenkte slik at det passer jo aldri alikevel så da kjører jeg på:)

Skrevet

Ja du veit det vel du.

Skrevet

Nå sies det heller ingenting om hvorvidt kona var sur for dette, eller om det faktisk kanskje var planlagt?

Skrevet

nå sier jo ikke jeg at jeg er kona heller da. JEG sier at JEG hadde blitt skuffet. Stor forskjell kanskje. Jeg skjønner at man som fruen til Tiger må regne med at han ikke er der i alle sammenhenger. Men jeg hadde forventet at pappan var der ved dåp, bursdager og helst julaften. Ikke så mange dagene i året som må prioriteres med andre ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...