Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de er visst ok, men hørt at de virker litt store og klumpete og legger igjen noen slags geleklumper på stumpen............ jeg går for libero...........

Skrevet

legger igjen gele klumper på huden? hahaha den har jeg hverken hørt eller sett...

vi bruker de titt hernede, og jeg går utfra at det er de samme coop bleiene....

Skrevet

ja, le du. det er sant............

Gjest Mayflower
Skrevet

Ja,syns de funka helt flott. Ble 29,90 for 35stk med medlemskort på coopen;) rimelig det :D

Skrevet

Vel, du skriver har hørt, så da tar jeg det ikke akkurat for førstehåndsinformasjon

Skrevet

veninner som har prøvd.... ei mente også at de ikke var bra nok på natt..... er det noe å bli grinete for da. det ble spurt jeg svarte, eller skal man bare svare når det er bra?

det r vel bare å prøve.....

Skrevet

Bruker å kjøpe de der coop bleiene jeg og syns de er bra. Libero bleiene derimot legger igjen masse små geleklumper .

Skrevet

Jeg lo av geleklumpene, ikke av at du svarte.

Og nei, jeg synes ikke en skal svare på vegne av ei venninne som har prøvd. ei fjær fem høns osv...

Skrevet

har ikke prøvd coop, men lidl sine synes vi er bra og de er enda billigere.. koster 29.90 for 56bleier.. 4-9kg

Skrevet

har brukt de i 1 1/2 år nå, ikke sett en geleklump jeg ihvertfall. Og aldri har vi hatt sår rumpe. Men der ser man.......smak og behag!

Skrevet

brukt libero altså.......var svar til lenger op:)

Skrevet

Jepp - Lidl sine bleier er veldig gode - og billige! Har prøvd Coop sine også, men syns de var litt klumpete og stive på en måte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...