*issi* Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Står jo at man kan ta cb før tiden opp til fire dager før faktisk. Står også at det gir best utslag på morgenurin på grunn av konsentrasjonen. MEN noen som har vært gravide,tatt en cb tre,fire dger før tiden med urin fra kveld f.eks og faktisk fått positivt tegn? Har hørt at hvis man ikke gåt på do eller drikker på fire timer,så kan urinen være konsentrert nok? Noen som har peiling???
Tutta73 Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg tok en test på ettermiddag / kveld forrige gang jeg var gravid, og fikk positivt resultat. Det er selvfølgelig veldig individuellt det der, men det er i alle fall mulig..
*issi* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 Tusen takk for svar Regnermed at det er veldig individuket,men i alle fall så er det håp;) Føles så uendelig lenge å vente i fire dager til for å være over ikm dagen......
Tutta73 Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Ja, det vet jeg alt om.. Venter selv jeg. Har IKM 10. okt, men kjenner ømme bryster og de tegnene jeg pleier å ha før mens (
*issi* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 Men kan jo bety begge deler også da Ikke gi opp ennå. Du har ikke tatt noe test ennå eller?
*issi* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 Tok du testen før tiden forige gang du var gravid?
Tutta73 Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Ja, jeg er av den utolmodige typen, så jeg tror jeg tok et par tre dager før.... Er jo lov å håpe nå også, men jeg er ganske sikker på at tanta dukker opp rett rundt svingen.
Tutta73 Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Som du skjønner, har jeg ikke tatt noe test ennå (utrolig nok..)
*issi* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2007 Ja,syntes du er kjempe flink som holder ut ventingen jeg... Føler jeg går opp i liminger her selv. Tiden bare tikker så utrolig sakte. Har nå bedt samboeren min kjøpe med seg en topakk hjem fra jobben... ¨å får vi se hvor lenge den blir liggende i skapet Har du barn fra før?
Tutta73 Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Hei igjen _mam_ Beklager sent svar, jeg har vært frakoplet en stund. Jeg må få tilstands rapport av deg da.. Tipper vi ikke klarer å vente så lenge til jeg.. Jeg har en skjønn gutt på 2 år ) Hva med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå