Gå til innhold

Dere som har det Fisher Price "huset"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Learning Home eller hva det heter - hvor stort er det egentlig? Har lyst til å kjøpe til 1-årsdagen til gullungen, men vi har det veldig trangt i den lille stua vår. Hvis noen som har det hadde giddet å ta mål, så hadde jeg blir superglad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det ikke, men har tenkt å kjøpe det til sønnen i julegave, kun sett det på nett enda, så vet ikke hvor stort det er, men dytter for deg jeg:-))

vet du hva det koster forresten?

Skrevet

Ca 1 m langt, 75 cm høyt kanskje (?) og ikke så bredt. Dette var ca øyemål hehe !

Skrevet

Jeg kjøpte Learing Chair istedenfor. Fant ut at den var mer brukervenlig da mini kan bruke den når han feks. ser tv, skal kose seg med frukt osv. Tenkte og på det Learing Home, men synest at det er lettere å bli lei det enn stolen + tar midre plass;)

Målet på Learning home er: ca 20 " Hx31" Wx 23" D. Sjekk på www.fisher-price.no Der finner du mer info osv

Skrevet

Jeg har begge deler, og huset er uten tvil favoritten her i (huset hehe :P) gården :)

Skrevet

Takk for svar alle sammen! 29" H x 31" W x 23" D står det på hjemmesiden, så da er det jo ikke såå stort. Da gjenstår det bare å overbevise mannen i huset :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...