mai_med_gulljenta! Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Dette va egentli et savr jeg gav på et spm på siden1-2år.Men så begynte jeg å tenke litt da om det e jeg som e helt tullete, hehe e ikke alltid lett å vite?? [svar på dette innlegget] Sv: Er så skuffet over venninnene mine... NYTT 13:35 8.10.2007 hei!! du anonyme over her må nesten le(sorry altså) men det samme hendte her hos oss, Hun ene ville ikke komme når hun andre skulle å omvendt,,,, skrev til dem at dagen handlet ikke om dem men snuppa sin første bursdag, at jeg va skuffet å syns de va utroli barnslige hehe Men det som va enda mere skuff va at vi ikke hørte noe fra faren eller familien hans denne store dagen!! Å venninder som skuffer vet jeg allt om hehe..... Min bestevenninde gidd aldri komme ut hit, hun sier det e prinsippsak siden jeg e så lite hos henne,,,, prøvd å forklare henne at det e slitsomt å dra med seg jenta på to busser på ettermiddag, både jeg å hun e sliten da.... så om vi e heldig så klaffer bussene sånn at jeg kan være hos henne i ca en time før jeg må dra med bussene hjem igjen, å da e det en kamp for å holde snuppa våken!! Syns det rart hun ikke kan forstå det jeg, desuten e allt NEI der, å det e ikke lett med en aktiv 1,5 åring;) Men kanskje jeg som e helt idiot?? Om jeg har barnevakt e jeg nesten alltid hos henne, men da drikker vi gjerne å koser oss før vi drar ut på byen,,, men det teller tydlegvis ikke det!! Blir kjempe skuffet, men gi meg gjerne tilbakemeldinger om jeg e helt dum??? Å hun slipper å busse å ettersom hun har bil:)
Dotten Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Det er veldig lett å bruke barna som unskyldning til å sitte hjemme å vente på besøk..... Meeeeeen, det er også letter for de uten barn å bare "slenge" innom. Spesielt i ditt tilfellet når hun har bil, og du har ikke. Man skal ikke "telle" antall ganger over hvem som har vært der mest, men å ha en sånn ca lik fordeling er jo greit. Må jo si at det "teller" jo at du har vært hos henne, selv om du er der alene og dere skal på byen, som om du er på besøk der med datteren din. Du skal se din venninne får øynene opp for dette, den dagen hun selv får barn, og bare "sitter der og venter på besøk". Da jeg var uten barn, var jeg rundt å besøkte ALLE!!!!!!!! Ringte og passet på at det aldri gikk mer en maks en uke, uten at jeg hadde hatt en eller annen form for kontakt med de fleste i min omgangskrets. Jeg var en av de siste som fikk barn (er jo fremdeles noen single der ute da som ikke har barn), men, etter at jeg selv fikk barn, og ikke har helt den samme orken, får jeg aldri besøk omtrent, ei sjelden telefon. Så da virker det som om at det kun var jeg som hadde interesse til å holde kontakt, og de andre gir en god bæng..... Så poppis jeg følger meg liksom. Nei, for å svare på spørsmålet ditt, synes jeg IKKE du er fjern. Om din venninne ikke klarer helt å sette seg inn i din situasjon, og MÅ være så prinsippfast, så kanskje hun ikke er en så god venninne??? Om hun vil ha kontakt og vennskap med deg, bør hun gi litt hun også!!! Ærlig talt. Jeg har kuttet helt ut å ta kontakt med folk jeg. Jeg gidder ikke å bare la det gå en vei. Så da får jeg heller omtrent gå her som "Viggo-venneløs"......! Lykke til
RompeRock Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg skjønner seriøst ikke innlegget ditt... Har lest det flere ganger, men beklager! Lurer du på om du er fjern fordi du har ei venninne som er sur på deg? Og grunnen til at hun er sur er fordi hun mener du aldri kommer på besøk?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg tenker som deg jeg HI. Syns godt hun kan være den som besøker est, uten at det betyr at hun bør besøke hver gang. Ungdomsvenninna mi er på besøk hos meg èn gang i året, på bursdagen til Guttongen. Vi er hos henne ca en gang i mnd. Men det blir slik, hun har 4 unger fra 2-12 år, en gubbe, to hunder, 8-4-jobb og store unger på fotball, speider og kor. Og jeg har fleksibel jobb med "mye" fri, èn unge, null gubbe, og kan stort sett gjøre som jeg vil. Desuten bor hun ved byen, slik at når vi alikevel er der (1 time i bil) så kan vi stikke innom. Men jeg syns du skal prate skikkelig med henne, tror rett og slett ikke at hun skjønner at ting blir litt mer komplisert uten bil og med unge.
mai_med_gulljenta! Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 takk for svar:) Godt å høre at det ikke jeg som er helt tullete:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå