jente08ogspire:) Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg går å er søtsugen hele tiden, blir ikke kvitt det. Noen gode råd om hva jeg kan putte i meg uten at det er søtt og ikke alt for usunt?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Vet ikke om det hjelper... Men, jeg spiser haugevis med kiwi om dagen :-)
*~2barnsmamma~* Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Frukt er jo godt da!=) Og jeg har hørt/lest at mørk sjokolade er veldig sunt og mye bedre enn lys sjokolade!=)
milla-lilla Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 fruktose istedefor hvittsukker er mye bedre. mne frukt generellt-hva med ananas-enten fersk eller i boks. deilig og søtt:o)
januar-baby Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Sliter med det samme! Forstår mer og mer de som "gir seg over" og legger seg ut 30 kg og mer..... Frukt er vel og bra, men f.eks druer inneholder jo mye sukker det oxo-så vær obs på det....... Jeg drikker litt søt te, samt unner meg litt mer søtt enn før kanskje.....Litt mørk koke sjokolade (f. eks en kvart) inneholder ikke mer ennergi enn masse frukt uansett...... Epler/pærer går det oxo mer av. Ville ikke overspist/drukket på sånn kunstig sukker, men drikker litt light brus...... Noen kjeks er også fint, men åpner man en pakke er det ikke lett å stoppe-så lurt å kun ha små pakker av div. søte ting..... Ikke så spennende/nye tips kanskje ....men holder meg på "stå kurs" i allefall........Litt skal en jo legge på seg oxo.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå