Meg og gutten min Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 jeg har kjent liv lenge nå. jeg er 17+ 5 og nå kjenner jeg det hver eneste dag mange ganger om dagen også når jeg sitter. ungen er jo helt gal i magen min:) noen som har opplevd dette???han sparker HARDT!jeg er førstegangs
mrss83 Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 hehe, nei min er ikke så aktiv nei.... er 24 uker jeg nå og har kjent det i 3 uker eller no. Mamma sa jeg var veldig rolig, ingen harde spark, mer at jeg snudde meg og vridde på meg. Min søster derimot var helt vill og sparket hele tiden, Hardt! og slik er vi den dag i dag..jeg er veldig rolig, mens min søster er høyt og lavt (spinning og aerobic instruktør) og snakker veldig mye og høyt! så det er vel kanskje slik at du kan merke allerede nå litt av personligheten!? ehehe
*Vetlis* Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Har du vært på UL? vet du om det er en eller to? Sønnen min var veldig aktiv i forhold til hu jeg har i maven nå... Men det kan også kjennes mindre nå fordi morkaken ligger foran å tar i mot litt støt på en måte :-) Moro med masse liv da :-)
Meg og gutten min Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 hehe ojojoj en skikkelig aktiv unge altså... men verken jeg er faren er jo noen så veldig aktive personer. dette kan blir spennende
Meg og gutten min Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 ja jeg var på en UL på lørdag fordi jeg trodde jeg lakk fostervann og da var det bare en der inne. skal tilbake på UL om en uke. den ordinære. herregud som jeg gleder/gruer meg. håper de kan se hva det er og at ungen er frisk som en fisk:)
Lillegull2008&2010 Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 hehe, morsomt. Jeg har også en svært aktiv krabat inni magen, mamma er spent på hvordan det blir når han kommer ut. for hun tror de blir slik som de er inni magen, så vi får vell en liten gutt som er over alt vi da. må være pappan han har det fra da, (selv om jeg ikke helt kan forstå det heller) for fra meg har han det iallefall ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå