Kondis som en murstein Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hvor mye "oppfølging" har dere fått i planleggingsfasen? Og under den tiden grunnarbeidene har blir gjort? Forutsatt at grunnarbeider ikke var med i leveringen/prisen... Vi har nemlig ikke fått noe oppfølging. Har måttet ringe dem hele tiden. Jammen godt mamma og pappa har bygd hus før, mye hjelp der. Vi tenkte jo ikke på at vi måtte ha byggestrøm engang (hadde jo kommet på det når den dagen plutselig var der da det var nødvendig men, hehe)... Hadde vært innmari kjekt med en liten bok, eller bare et ark der det sto tips og råd, ting vi måtte bestille, huske på etc. Grunnarbeidene er jo alfa og omega for videre arbeid liksom ;o) Eller er det ikke vanlig kanskje? Er man mer eller mindre overlatt til seg selv?
Kondis som en murstein Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 Opp igjen... Gjelder jo forsåvidt ikke bare førstegangsbyggere da, hehe...
Forskeren Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Utrolig mange telefoner da vi bygde hus også..! Var også førstegangs husbyggere med null peiling. Men så var grunnarbeidet inkludert, men likevel... Vi gjorde alt innvendig. Utrolig slappe håndverkere, alt fra snekker til elektriker og montører (av kjøkken/bad innredning). Jeg var mer eller mindre borte fra jobb (i alle fall "fraværende") i 2 mnd i innspurten. Det "verste" jeg har gjort, kjedelig å måtte være avhengig av andre på en sånn måte, de bryr seg ikke hvordan det ser ut hjemme hos deg, men det gjør JEG! Lykke til! Håper dere slipper plunder og heft, men slikt må man nesten regne med tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå