Crazy mama Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har en liten frøken på 10 mnd, og kan tenke meg å kjøpe noe som jeg kan bære henne i når vi skal ut på tur. Tenker på noe annet enn bæremeis. Kanskje noe som vi også kan bruke når vi er på bytur. Ikke bæreslynge, har en Maya Wrap. Har noen tips?
Babyfacepsycho Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Mei tai liker jeg. Har 2 stykker til tulla som er 8.5 mnd. =) http://www.syplassen.page.tl/MeiTai.htm Jeg har den røde der. Og så har jeg en i den andre modellen, bare at mn er lilla. =)
St.Sunniva Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Mei Tai :-) Snuppa er snart 1 år og den går kjempefint til henne ennå
Solskinnsjenta Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Mei Tai er kjempefint å bære i. Vi bærer i hjemmesydd Mei Tai begge to. Kjempebra til ryggbæring når barnet er litt større - mine er 3 mnd Vil anbefale forumet tettinntil.no. Der får du masse fin info om forskjellige bæreseler, både hvor du får tak i det, og hvordan du kan sy det selv
Nyseryllikberta Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg var veldig fornøyd med Ergo-selen. Men har ikke prøvd mei tai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå