Gå til innhold

IKEA-Kjøkken; mange som har det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte snart, tenkte å bestille kjøkken fra Ikea med hvievarer. Lurer litt på andres erfaring og om dere er fornøyde med Ikeakjøkkenet. Hva kostet ditt kjøkken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikea og er veldig fornøyde... ( ikea er blitt kåret til det beste kjøkkenet flere ganger).. Vet ikke hvor mye det vi har her nå koster.. Det brant hjemme hos oss for snart et år siden så vi bare plukket ut kjøkkenet og sendte regning til gjensidige..;o

Skrevet

Jeg har hatt Ikea kjøkken og var veldig fornøyd. Vi bestillte oppvaskmaskin og kullfilter vifte... Begge var fra Wirlpool (mener jeg) men langt der i fra støyfrie. Vi brukte nesten ikke vifta pga. støyen. Noe helt jævlig med bråk

Skrevet

Har vårt 2 ikeakjøkken og er storfornøyd. Har valgt å kjøpe hvitevarer andre steder, men kunne vel like gjerne kjøpt det der også.

Det er mye jobb å sette sammen, men gir en enorm tilfredstillelse når man er ferdig :-) (Må innrømme at jeg er stolt når jeg tenker på at jeg har skrudd sammen hele kjøkkenet selv).

Vårt kostet vel en 40000,- kroner det vi kjøpte på ikea. KUN skuffer/utrekk/høyskap utrekk og det er jo dyrere.

Vi kjøpte benkeplate, gulv, oppvaskkum og blandebatteri på bauhaus. Større utvalg og billigere :-) Og blandebatteri anbefales uansett ikke å kjøpe på ikea da det da er større fare for lekasje.. De fleste rørleggere nekter å montere dette!

Invester de 30 kronene det koster for hver skuff med demper, det er verdt pengene :-)

Vi velger IKEA igjen, om vi skal bytte.

Skrevet

Noen har med hvitevarer oxo. Kommer jeg langt med 50 000? Kjøkkenet vil bli som en hestesko.

Skrevet

Vi bygde ikea kjøkken i leiligheten vi flyttet ifra da jeg var gravid første gang, og bygger det samme(!) kjøkkenet nå =) Står bare å venter på benkeplatene som kommer onsdag kveld =) Er kjempefornøyde. Lett å sette opp er det også! Betalte ca 60 000 for vårt, inkl integrert kjøleskap, komfyr og micro på "vegg", induksjonstopp og den dyreste vifta...synes ikke det er så dyrt, nei.

Skrevet

Vi har kjøkken fra Ikea, og er også fornøyde. Det er vel 6-7 år gammelt nå, men like fint. Litt slitt benkeplate, men den kan bare pusses, så er den like fin :)

Anbefales. :)

Tror vi betalte mellom 20 - 25 000, og vi har myyye skap.... :)

Skrevet

Ja, vi har IKEA kjøkken og er super fornøyd. Alle som er innom, skryter av kjøkkenet vårt. Vi gav 35000 kr.

Gjest thricane
Skrevet

det er faktisk veldig bra. skapene er solide, det er greit utvalg og prisen passer til og med studentlommebøker.

kjenner noen som kjøpte hth kjøkken nylig, og ble veldig overrasket over at skapene fra ikea faktisk var mye mer solide inni, dvs hyllene inni var mer robuste. det er dessuten ingen problem å montere, til og med jeg klarer det, regnskapsdame med lange negler og lite praktisk anlagt. hehe.

Skrevet

Vi har ikke ennå, men vi skal bygge hus, og da har vi valgt å trekke ut kjøkkenet av "huspakka" og heller kjøpe oss Ikea kjøkken.

Søstra mi og gubben hennes har akkurat kjøpt seg kjøkken fra Ikea nå, som dem ikke har rukket å montere ennå. Dem betalte 40000,- for kjøkken med integrert oppvaskmaskin og ventilator m/mikrobølgeovn:-)

Syns det med ventilatoren og mikroen var så smart jeg, så det har vi tenkt å kopiere:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...