<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 det var bare en helt fantastisk dag!!!!! var mye jobb før dåpen men det var virkelig verdt alt strevet.... så mange fine gaver og vi hadde det så hyggelig med alle gjestene! var også en utrolig fin sermoni i kirken. sitter bare igjen med gode minner og det er så deilig:) flere som har hatt en vellykket dåp?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg er helt imot å påtvinge en religion på et barn. Så vi har valgt bort dåp og lar barna velge selv når de er eldre. Men kjempeflott at dere hadde en fin dag.
Yrha Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer med vel overstått dåp! Ja, dåpen var noe av det flotteste vi har opplevd med lillemann!! Alt var bare kjempekoselig, spesielt fordi 3 av oldeforeldrene hannes reiste fra England for å være med på dåpen! Og fordi vi hadde så flotte faddere. Gudmora skrev en hel bok med selvskrevne dikt til han. Får tårer i øyene av å tenke på hvor flott det var )
Love my kidz Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer! Vi hadde også dåp på gutten vår i går, og det gikk over all forventning =) Gutten sov seg gjennom gudstjenesten og protesterte neeesten ingenting da han fikk vann på seg. Resten av dagen gikk like fint, både mat og kaker ble en suksess. Fine gaver fikk han også, helt utrolig!! Eneste minuset er at bildene som ble tatt med kameraet vårt har fått røde øyne!!!!! Fikk noia når jeg så gjennom bildene istad... må nok høre med noen andre om de var mer heldige ;-)
Grubleguri Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Tok du digitale bilder? Hvis du har et fotoprogram på pc'n, kan du ganske enkelt fikse de røde øynene :-)
Love my kidz Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Heey så lurt!!! Det fulgte jo med et fotoprogram da jeg kjøpte kameraet, så skal finne frem esken og prøve ja - tuuusen takk for tipset =)
Diva Muffin Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Mi ble også døpt i går! Det var en fin dag for pappaen, og en litt trist dag for mammaen. Religionspåprakkelse er ikke det vakreste jeg vet, akkurat... men hadde ingenting å si siden jeg hadde bedt han ta en avgjørelse angående dåp. Jeg holdt klokelig munn da presten spurte om vi skulle oppdra henne i kristendom, det fikk pappaen svare på Men det var selvsagt hyggelig å samle slekta! Men samtidig litt pussig.. det var en onkel og tante av meg i kirka, for å presentere konfirmanten sin. Er det ikke vanlig at de kommer og hilser på sin nye slektning?
Diva Muffin Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Eller for to dager siden, kanskje... *mandagsmodus*
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2007 koselig at flere her har hatt en fin dag:) og flere som ble døpt 7oktober ser jeg! moro.. gratulerer alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå