Dollywood Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 nå er jeg litt fortvilet og deppa.... har så utrolig mye å lese på men er så ufattelig trøtt..... minsten vært våken store deler av natta. han er i barnehagen i dag, men jeg skulle gjøre så utrolig mye, men hodet går ikke rundt uten søvn. har sovet et par timer nå, men liket trøtt, våknet av tlf. er forresten 8 uker på vei, sikkert ekstra trøtt pga av det... er så skremmende at jeg blir liggende så bakpå med lesingen hele tiden, det er alltid noe som kommer i veien!! men men får satse på minst en time før jeg henter han i barnehagen nå...
Mockanin Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Ta deg en lang dusj og noe godt og spise og se om det blir noe bedre etterpå. Dette kommer til å gå så bra så.. Vet hvordan det med å være trøtt når man er gravid er. De første mnd. av siste svangerskap sleit jeg meg gjennom arbeidsdagen.
Dollywood Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 takk for det, skal prøve å karre meg i dusjen.... er så blek som et spøkelse....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå