Dozer Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Vært hos legen i dag og ble sykmeldt 50% pga av kvalme! Men ugh....fortelle det til arbeidsgiver, det skal nok bli gøy ja! Regner med jeg får ei kraftsalve der da ja! Men det er jo bare 2 uker, pg forhåpentligvis så er jeg ferdig med det til da! Og jeg har ordna med den som skal jobbe for meg, skulle jo ikke bli så mye mer pes for han da egentlig!
Meg og gutten min Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 unnskyld meg? men hvorfor i all verden skal det bli fælt å fortelle arbeidsgiver? dette er noe de må regne med når folk blir gravide. dessuten er det ikke du som skal trenge og ordne noen å jobbe for deg mens du er syk. litt av en arbeidsleder må jeg si. god bedring til deg:)
Happy H Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Arbeidsgiveren din har heller ingenting med koffor du e sykemeldt, så om du ikkje ønsker å fortelle d trenge du ikkje d=) eneste han trenger å vite e at du e sykemeldt!!!! håpe du snart e kvitt kvalmen,e nokke drit d der. masse god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå