Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 har dere alle søskenvogner? Får ca 23 mnd mellom mine & skal ikke ha søskenvogn ...skal heller ha søskenbrett. Evt kanskje kjøpe en enkel & lett tvillingtrille ...
2 barns-mor :-) Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 tror ikke jeg skal ha søskenvogn.. jenta mi på snart 2 år er i barnehagen om dagene, og når nr2 kommer i november så har jeg vogn. Har ei lita brio tralle som nr1 skal bruke. Hun liker ikke å sove i vogn heller men.. hvis vi skal på shoppetur, så er vi som oftes to sammen så drar så... eller så er nr1 i barnehagen..
Muppa 3+1 Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 da vi fikk minstemann blr det 24 mnd imellom de og vi kjøpte søskenvogn. Jeg synes personlig at en på to år er trygg nok på et søskenbrett og de blir veldig fort slitne av å stå der i vær og vind. Vi kjøpte en ikke alt fo dyr søskenvogn, med muligheter for å legge den helt ned siden der skulle minsten ha baggen sin. Jeg er kjempe fornøyd med valget mitt og turen til og fra barnehagen går veldig bra og ikke minst i et greit tempo uten en sur storebror. Eldste er nå tre og minste ett og jeg bruker den like mye fremdeles. Eller når han var i barnehage brukte jeg en enkel vogn på minsten, men av og til søskenvognen siden den var utrolig lett å trille og man slapp reise hjemmom for å bytte vogn.
Venter på 3_de spire Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Heisann!! Hos oss var det 20mnd mellom førstemann og andremann. Hadde søskensete oppå bagvogna, men likte det ikke noe særlig. Ble brukt minimalt. Hadde trehjula joggevogn etterpå, da satt han på framme når han ble sliten. Men eldstemann er en dreven turgåer og sier ikke nei takk til en fjelltur!!
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Tulla vår blir to i slutten av november, og nestemann kommer i midten av mai. Har lest at flere her inne med omtrent den samme aldersforskjellen på barna velger å ha søskenvogn. Vi kommer ikke til å ha det. Har allerede en brio kombi etter tulla som babyen skal bruke, oxo har vi en gt sport-vogn som tulla kan bruke om vi skal på tur og trenger vogn til begge. Vet ikke om vi får plass til begge vognene baki bilen, men om vi ikke skulle få plass og vi trenger å ha en vogn til hver, så får vi evt. kjøpe bare en enkel trille til tulla. For den tar jo nesten ikke noe plass sammenslått. Ellers så er jo søskenbrett sikkert greit å kunne feste på kombivogna. Det kommer vi sikkert til å få skaffet oss.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 eg hadde eldste på søskensete oppe på vogna ei stund før vi gjekk over til brett. Lettere å gå tur med barn på 2 år sittene enn stående... Søskensete er en sammenleggbar ting som vi festa oppå vogna. med ryggstø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå