Hera83 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Når begynte kvalmen hos dere? Og hvordan artet den seg? Jeg fikk plutselig en bølge over meg her og begynte nesten å svette. I tillegg fikk jeg brekninger nå... Hvordan var/er den for dere?
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Hei! Jeg startet med kvalme,eller mere brekninger i uke 6.og holder på enda,er nå i uke 13.. Jeg brekker meg for alt mulig, det kan være morgen som kveld og midt på dagen..Brekningene kommer hvis jeg kjenner en lukt,bøyer meg ned,løfter noe tungt eller tørker håret med handkle.....Hehe..helt sykt,men sånn var jeg også med nr 1.... ' Vi får bite tennene i sammen,og holde ut!
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Har ikke vært særlig kvalm ... bare litt småkvalm om morgenen rundt 11-13 uker ...
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Forrige gang spydde jeg som en gris fra uke 6 til 5 mnd. Kunne ikke kjenne noen som gikk forbi med parfyme en gang, uten at jeg skulle brekke meg og grøsse etterpå. Denne gangen har jeg vært verre fra ca uke 6-7. Jeg kunne ikke ta en slurk med vann en gang uten at det kom opp, så jeg holdt på å måtte legges inn fordi jeg ikke kunne holde på mat og drikke. MEN, det gikk over rundt uke 12 Nå hender det jeg brekker meg hvis jeg lukter pizza (av alle ting) eller parfyme, men jeg spyr veldig sjeldent. Så selv om det var mer intenst denne gangen, så gikk det verste ganske fort over. Nå kaster jeg opp kanskje 1 gang hver 14. dag, og det er jeg fornøyd med hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå