Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 jeg har nå gultlignende tørket greier i brystvortene, minner om sånn som er i kviser.. er dette melk eller hva? jeg pirker det bort jeg, kanskje domt det?
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Det kan være størknet råmelk kanskje? Husker jeg hadde sånn da jeg begynte å få melk sist jeg gikk gravid.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Ut av mine kommer det bare no blankt no.. Det også normalt ell?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Tror det er melken som kommer ja.. hos meg kom det først blankt, men nå har det kommet noe gult her også. Jeg bare dusjer det bort. Er nå i uke 27.
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Like normalt det ja Begynner ofte blankt, så går det over til litt gulaktig. Det så nesten oransje ut før det gikk over til ordentlig melk da jeg skulle amme gutten min de første gangene på sykehuset.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har vært å kjøpt ammeinnlegg i dag.. For jeg lekker om nettene... Og litt på dagtid også.. Vet ikke fargen på det, men blir lysgult når det størkner/krystalliserer seg...
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Åh, har også noe gultlignende greier i brystvortene, og tenkte at det bare var fordi jeg var sår og hadde fått skorper... Men kanskje det er melk da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå