♡ Rødhette ♡ Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Merket dere tidligere at puppene ble større og ømme?? Altså andre gangen dere gikk gravide.. Og merket dere det allerede etter bare 3 - 4 uker inni svangerskapet.. Altså før testen ble tatt?? =)
Lavendel*06*10* Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Hmm.. Merket det ganske tidlig alle gangene egentlig!
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 1. gangen merket jeg det på puppene først 2. gangen merket jeg det på livmoren først, masse mensmurringer og stikninger, men ikke noe mens Puppene var ikke like ømme andre gangen som første for min del, hvertfall:-)
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Vært gravid fire ganger.. Var egentlig kun de to første gangene jeg merka det på brystene tidlig. De var så sykt ømme at jeg nesten ikke kunne stå i dusjen med de. Sist og denne gang har det ikke vært så merkbart egentlig..
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Helt det samme denne gang som sist. Bare denne gang kjente jeg når jeg ble gravid hi hi. Sa til mannen min nå tror jeg det skjedde noe. Jammen meg hadde jeg ikker rett =0)
Salat Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg gjorde det ja! Skjønte at jeg var gravid pga puppene 4-5 dager før IKM.
NyBaby2007 Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 merket det på puppene først begge gangene.
M@mm@ til mine barn Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Har hvert gravid 7 gan, og alle gangene har jeg merket det i uke 7.
grå :) Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 merket det ganske tidlig alle tre gangene. de ble ikke større , men veldig ømfintelige for kulde.
*Rutletutt* Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Merket ingenting på puppene første gangen - andre gangen var de ømme og litt mørkere på brystvorten før ikm.
Loyloy Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 Hehehe sånn hadde jeg det også. var helt sikker bare en time etterpå... ikke sånn at jeg kjente det for det tror jeg uansett ikke man gjør, men jeg bare VISSTE det. Var ute og kjøpte gra.test halvannen time etterpå jeg.. I tyrkia! hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå