Gå til innhold

Dere som har vært gravide 2 ganger eller mer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merket dere tidligere at puppene ble større og ømme?? Altså andre gangen dere gikk gravide.. Og merket dere det allerede etter bare 3 - 4 uker inni svangerskapet.. Altså før testen ble tatt?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Merket det ganske tidlig alle gangene egentlig!

Skrevet

1. gangen merket jeg det på puppene først

2. gangen merket jeg det på livmoren først, masse mensmurringer og stikninger, men ikke noe mens

Puppene var ikke like ømme andre gangen som første for min del, hvertfall:-)

Skrevet

Vært gravid fire ganger.. Var egentlig kun de to første gangene jeg merka det på brystene tidlig. De var så sykt ømme at jeg nesten ikke kunne stå i dusjen med de. Sist og denne gang har det ikke vært så merkbart egentlig..

Skrevet

Helt det samme denne gang som sist. Bare denne gang kjente jeg når jeg ble gravid hi hi. Sa til mannen min nå tror jeg det skjedde noe. Jammen meg hadde jeg ikker rett =0)

Skrevet

Jeg gjorde det ja! Skjønte at jeg var gravid pga puppene 4-5 dager før IKM.

Skrevet

merket det på puppene først begge gangene.

Skrevet

Har hvert gravid 7 gan, og alle gangene har jeg merket det i uke 7.

Skrevet

merket det ganske tidlig alle tre gangene. de ble ikke større , men veldig ømfintelige for kulde.

Skrevet

Merket ingenting på puppene første gangen - andre gangen var de ømme og litt mørkere på brystvorten før ikm.

Skrevet

Hehehe sånn hadde jeg det også. var helt sikker bare en time etterpå... ikke sånn at jeg kjente det for det tror jeg uansett ikke man gjør, men jeg bare VISSTE det. Var ute og kjøpte gra.test halvannen time etterpå jeg.. I tyrkia! hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...