Jeinta78 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Kan man gi pannekake til middag til straks 11mnder gml baby?
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Javisst. Men i god sunnhetsånd siden vi er på dib ville jeg vært teit om jeg ikke slang med et råd om å bruke noras 100% syltetøy på og ikke sukker eller sukret syltetøy;P
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Jepp, men unngå sukker i de pannekakene du gir henne og ha evt. syltetøy uten sukker på. Ellers kan du jo bruke most banan på ol...
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Neeeei, most banan er ikke det samme og ikke noe godt..LITT sukker i røra tar hverken livet av barnet eller deg. Bare la være å skrive det her, ALLE andre mødre gjør det:)
<3 Jentemafian <3 Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Bruker litt sukker i røra jeg også. Herlighet barna tar ikke skade av litt sukker. Alt med måte da =)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Hvorfor sukker i pannekakerøra? Har aldri hørt om det... man har da på sukker etter behov!
Jeinta78 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2007 Takk alle:-) Skjønner det med sukker, jeg bruker sunn fornuft, hehe. Om det er i røra eller ikke kan ikke være så viktig synes jeg, men sukker oppå er ikke noe for så små barn, helt enig! Tynt lag med syltetøy tenker jeg. Han spiser det sikkert uten noe ekstra også, mat er godt uansett:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå