Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 dere er de mest idiotiske kjærringene jeg noengang har møtt på på nett. kan dere ikke holde driten deres her inne og ikke forpeste navnedebatten. dere er jo helt dust!!!!!
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Oj, trusepesten har gått til hue på deg, kanskje? Den dagen navnedebatten har en overskrift som pålegger kun klakkørene å uttale seg skal jeg vurdere å la den ligge, men ser nok for meg at det vil bli enda mer fristende å bidra på det grunnlaget. Det er jo fascinerende med ei nettside der man kan stille spørsmålet "Jeg har tenkt å døpe gullet mitt Bæzj Tissian Prompander, hva synes dere?" og faktisk få masse bifallende utsagn.
♥Prinzessin♥ Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Hahaha.... Navnedebatten er herlig forfriskende, nettopp fordi den er så surrealistisk. Skjønner godt at man blir fristet til å kommentere enkelte innlegg der ja! Noen har jo rett og slett forvillet seg i "vi-skal-ha-superspesi-navn-på-avkommet-ellers-lider-vi-den-sosiale-død"-skogen. Jeg kan gjerne bidra med virtuelt kart, kompass og ei eventuell hand å holde i. P.S. Luten, det var da som svarte at du skulle røpe navnet til Prinzessins fremtidige lillebror. Du kan banne på at noen airheads kommer til å stjæle det nå. *Hmrpf*
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Nå ligger jo Tissian Prompander allerede så høyt på årsstatistikken at jeg kan ikke fatte at du vil velge noe så oppbrukt, da må du kanskje stave det Tizzijan Phromphandher, i hvert fall. Sårri ass.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 personlig så jeg jo faren for at noen luringer skulle adoptere forslagene mine.....anus lanus og melena chankre.......på navne debatten men uff som jeg lo da noen syntes malene uten r jammen var finere......jeg lo så jeg grein meg inn i de små morgentimer......helt til jeg fikk en beksvart samvittighet....og skjønt5e at her var det jammen minst et par huer som fin-fint kunne tenkt seg sånne navn,....
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 He he har tittet litt inn og kan på ingen måte si at jeg ser noe forpesting annet enn anonyme.
ragna Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 beksvart samvittighet kan du jammen meg bare ha. har du tenkt på svigermor-rollen som kan inntre altfor snart, hvor vi må kalle svigerdøtrene våre for MALENA?? og det hele bunner i en ensom kveld på navnedebatten for din del. er det mulig med søksmål mon tro?
supergyda Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Ingen årsak, vennen min, bare hyggelig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå