Gå til innhold

ammeinnlegg og ullinnlegg????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke gjort dette før.. hehe.. men en sa til meg at man skal bruke ammeinnlegg og ull... pga forebygging av betennelse??? er det er must og bruke ull og eller?? pakke de godt inn liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pakk di veldi godt inn for å ikkje få betenelse.. du bør ha ammeinnlegg åsså når du bruker ullinnlegg..

Skrevet

Jeg har tenkt å bruke begge deler. Ull er kjekk å ha, iallefall når en skal utendørs på vinteren. ....

Skrevet

du bør bruke ullinnlegg når du er inne åsså, å når du går å legger deg.. hold di godt varme på vinteren..

Skrevet

jeg har ei jente på 3 uker, bruker både ull og vnlig ammeinnlegg.. vanlig ammeinnlegg innerst mot puppen..

Skrevet

Men husk å holde dere varme på hendene også. Ha på hansker når dere skal ut å trille. Kan fort få brystbetennelse når man blir kald oppover armene!

Skrevet

må man ha vanlig ammeinnlegg innerst, eller kan man ha ullinnleggene rett mot puppen?

Skrevet

Takk for et godt tips! Da blir det innkjøp av både vanlige ammeinnlegg og ullinnlegg. Hadde først tenkt å bare kjøpe ull :-)

Skrevet

Først engangsammeinnlegg, for disse skifter du hele tida, så ull utenpå for å varme puppen!

Skrevet

Engangs ammeinnlegg innerst. Disse blir ofte sup-gjennomvåte, og må skiftes. Så ulla utenpå.

Hold deg varm!

Ps. På sportsbutikker har de ull-bh, beregnet for aktiviteter i kaldt vær...utrolig deilige, men desverre ikke i amme-utgave..men kan godt brukes.

Skrevet

Finnes amme bh i ull. Kjempe kjekke, jeg brukte det sist, med engangs innlegg inni, hadde ull innlegg også, men syns det bare ble klumpete, så jeg brukte bare ull bh.

Skrevet

eg trengte ikkje vanlige ammeinnlegg, brukte bare ull.... hadde ingen uheldige lekasjer, men mye melk alikevel....;)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Vanlig ammeinnlegg innerst og ullinnlegg ytterst funket perfekt for meg. Ikke noe betennelse eller noe :-) Lakk endel melk så det var praktisk med innlegg innerst så ikke ullinnleggene ble ihjelvaska :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...