Gå til innhold

Jeg blir gaaal - SVAAAK POSITIV TEST (CB) IDAG OG.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en uke siden fikk jeg et svaaaaaakt kryss på CB, og har hatt to svaaaaake positve etter det igjen (ingen tatt fra morgenurin). Idag tok jeg fra morgenurin, og den ble like svaaaak positiv, MEN jeg ser en tynn svak strek + blå prikker oppover.. har kvalme, mensmurringer, kilende følesle i underlivet og hadde skikkeloge magekamper i helgen..

Har regnet ut at jeg må ha vært 7 uker på vei da jeg fikk positiv test ved forrige svangerskap..alt var neg før jeg plutselig en dag fikk sterk strek på QR..

Mulig kroppen min produderer vedlig lite HCG??

Hadde håpet på et sterkt kryss idag, for å være sikker..men hva tror dere?? Er jeg gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om mensen er uteblitt ville jeg gått ut i fra at jeg er gravid. gratulerer isåfall.

Skrevet

Har ikke fått tilbake mensen etter fødsel for 10 mnd siden..

Skrevet

En strek er en strek, så jeg antar at du er gravid :o) Gratulerer i såfall!!

Ta en digital test!!!!

Skrevet

ja digital burde du jo ta, det er super ide. det ville jeg ha gjort.

Skrevet

Ja, men hørt at dne ikke er så sensitiv som den vanlig?? tenker bare siden vanlig CB er så svaaak, vil en digital reagere?

Skrevet

Ja, det vil den nok!! Jeg hadde bare svake tester, men det lyste "gravid" mot meg i displayet på den digitale, hehe...

Skrevet

Skynd deg å kjøpe da...nå er vi spente her.

Skrevet

Den digitale var neg. Men den er visst følsom på 50 mcg hcg, den vanlige CB er følsom på 25 mcg..

Så burde nok ha tatt fra morgenurinen..

Har virkelig på følsen at jeg er gravid da, men håpløst når det kommer så svaaaake svar, men det var en strek...

Skrevet

hvorfor ikke bare ta en blodprøve hos legen da?

Skrevet

Var på legekontoret på torsdag og hørte om de kunne ta hcg blodprøve..men de ville jefg skulle avvvente til over helgen..men drar inniom imorgen og bestiller time/blodprøve..

Det var jo en strek der idag, en tynn blå en. Det er jo lik den streken som går bortover, men der er det 4 av disse tynne strekene..om du skjønner;) så den blir jo tydeligere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...