Hannahs-mor06 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 For en uke siden fikk jeg et svaaaaaakt kryss på CB, og har hatt to svaaaaake positve etter det igjen (ingen tatt fra morgenurin). Idag tok jeg fra morgenurin, og den ble like svaaaak positiv, MEN jeg ser en tynn svak strek + blå prikker oppover.. har kvalme, mensmurringer, kilende følesle i underlivet og hadde skikkeloge magekamper i helgen.. Har regnet ut at jeg må ha vært 7 uker på vei da jeg fikk positiv test ved forrige svangerskap..alt var neg før jeg plutselig en dag fikk sterk strek på QR.. Mulig kroppen min produderer vedlig lite HCG?? Hadde håpet på et sterkt kryss idag, for å være sikker..men hva tror dere?? Er jeg gravid??
heisand? Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 om mensen er uteblitt ville jeg gått ut i fra at jeg er gravid. gratulerer isåfall.
Hannahs-mor06 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 Har ikke fått tilbake mensen etter fødsel for 10 mnd siden..
Kondis som en murstein Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 En strek er en strek, så jeg antar at du er gravid ) Gratulerer i såfall!! Ta en digital test!!!!
heisand? Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 ja digital burde du jo ta, det er super ide. det ville jeg ha gjort.
Hannahs-mor06 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 Ja, men hørt at dne ikke er så sensitiv som den vanlig?? tenker bare siden vanlig CB er så svaaak, vil en digital reagere?
Kondis som en murstein Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Ja, det vil den nok!! Jeg hadde bare svake tester, men det lyste "gravid" mot meg i displayet på den digitale, hehe...
M@mm@ til mine barn Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Skynd deg å kjøpe da...nå er vi spente her.
Hannahs-mor06 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2007 Den digitale var neg. Men den er visst følsom på 50 mcg hcg, den vanlige CB er følsom på 25 mcg.. Så burde nok ha tatt fra morgenurinen.. Har virkelig på følsen at jeg er gravid da, men håpløst når det kommer så svaaaake svar, men det var en strek...
Kamomille Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 hvorfor ikke bare ta en blodprøve hos legen da?
Hannahs-mor06 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. oktober 2007 Var på legekontoret på torsdag og hørte om de kunne ta hcg blodprøve..men de ville jefg skulle avvvente til over helgen..men drar inniom imorgen og bestiller time/blodprøve.. Det var jo en strek der idag, en tynn blå en. Det er jo lik den streken som går bortover, men der er det 4 av disse tynne strekene..om du skjønner;) så den blir jo tydeligere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå