Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg er nå samboer på nytt og gravid med vårt første felles barn. Men faren til første er en drømmemann uten like, og det gjør så vondt å treffe ham. Er så vondt å lengte etter at alt skal bli slik det var.. Slik har jeg følt det i alle de år.. Men VET så inderlig at han ikke under noen omstendigheter vil ha meg tilbake igjen. Sambo er en snill mann.. Og han fortjener ikke at jeg skal gå rundt å føle det slik for en annen. Han er ikek en slik mann jeg egentlig har sett for meg et evig liv sammen med, men han er snill. Er så vanskelig når jeg møter exen. Har hatt det slik i 6 år nå. Er så godt når han ser på meg, smiler til meg. Vi har så bra kommunikasjon og kjemi. Når vi snakker sammen er vi på samme plan. Noen ganger ender vi med å fullføre hverandres setninger. Alt jeg egentlig ønsker i livet er HAM, og sambo blir en fattig erstatning. Jeg er et grusomt grusomt menneske!!!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 synd at du har det sånn. virker sånn ehr i livet at man ikke skal få den man virkelig elsker. men om det stemmer så bra mellom deg å eksen så må jo han merke det å, så hvorfor vil han ikke ha deg tilbake om det skulle vært sjanse for det? er vanskilig situasjon du er i, syns litt synd på samboeren din for han fortjener jo en som elsker han sånn som du tydligvis gjør for eksen din. håper ting løser seg på et vis for deg.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Hi her Exen merker godt at det stemmer bra mellom oss. Ser det på hele oppførselen hans, han bytter fort tema når vi plutselig siger tilbake i slik vi snakket med hverandre før. Jeg var så dum å spørre ham for noe år siden om det kunne bli oss igjen, men han viste seg da å ha dame, og ble kjempesint. Om jeg så var det siste kvinnemennesket p jord ville han ikke hatt meg var beskjeden jeg fikk da. Ja, sambo fortjener virkelig å bli elsket med sjelen. Han vet grunnen til at jeg og ex gikk fra hverandre og hvor godt vi hadde det sammen, og synes det er skummelt at det ikke var mer enn DET som skilte oss. For han mener at vi da lett kunne ha funnet tilbake til hverandre igjen med tiden. Beroliget ham med et eller annet den gangen.. Men vet så godt at det ikke er sannheten.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 når du nå venter barn med ny mann brenner du vel alle broer uansett...
tonebf Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 uff ikke noe greit og ha det sånn ( følelser kan være en vanskelig ting, håpe du finner ut av det etterhvert og etterhvert klarer og glemme bf til første.... siden han har gjort det klart at det ikke blir dere igjen! lykke til! stor klem
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 viss han sa til deg at du er det siste mennesket i verden han ville hatt kan han vel umulig være drømmemannen? Hadde noen sagt noe så nedlatende til meg hadde jeg ikke synes han var noen drømmemann. Så respektløst sagt...sett pris på han du har du:-)
Snuppa! Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Signerer anonym rett over her. Eksen kan umulig være drømmemannen,min drømmemann sier ihvertfall ikke slikt til meg..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 MEn er det sånn du føler og har følt det lenge, så klarer jeg ikke å gi utrykk for hvor teit jeg syntes du er som går å får barn med din nåværende sambo altså... Hvorfor drar du et lite uskyldig barn inn i et forhold som er dømt til å mislykkes. Ja, om det er sånn du føler syntes jeg din nåværende sambo fortjener noe bedre....beklager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå