Arb.ledig husmor Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Strikke barnesokkar... Eller ser tv, eller sitte her... Men svært sjelden eg sitte her da...
EnUndreneMor Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 1. hva gjør vi for å vå barna til å sove natta igjennom?? 2. eller hva vi gjør når dem sover?? 1: gir godt med mat, bader og gir mat igjen. da er hun sliten og god i kroppen. og sover til dagen etterpå 2: da ryddes det og vaskes og støvsuges.. oppvask og klær:)
xena98 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 He, he mente det første... men nå kan jeg jo begynne å drømme om det andre:-)
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 jeg legger han.. har fra dag 1 vert bestemt på at han skal sovne selv i sin egen seng..så han sovner nårjeg legger han i senga si..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Vel, jeg har fra dag 1 vært fast bestemt på at samsoving er det beste for babyer. Alikevel har hun sovet pent i sin egen seng vi sluttet med nattamming rundt 8 mnd. Hehe.
Honningmelon Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Hatt faste og klare rutiner helt i fra rutinene begynte å komme av seg selv. Ingen dulling og dalling om natta.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 jada, det er mange veier til Rome.. men min er den eneste rett. HØHØ
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2007 #13 Skrevet 8. oktober 2007 skjønte det.. det var svaret mitt også, selvom det var ment spøkfult da.
ana baroma Skrevet 8. oktober 2007 #14 Skrevet 8. oktober 2007 Vi har foringstid rundt midnatt, og spiser hun skikkelig da, så sover hun iallefall til 5-6, men som regel til halvsju. Enn så lenge:) Hun er bare 8 uker, så de helt klare rutinene er vel ikke på plass enda. Vi praktiserte litt samsoving i starten når hun var urolig, men sovner likevel greit i egen seng, vogge og vogn når hun er trøtt. Og om natta er hun trøtt heldigvis. Ifølge andre er vi griseheldige... og det stemmer sikkert. Men har ikke gjort noe som helst spesielt for å få det sånn:)
hit og dit Skrevet 8. oktober 2007 #15 Skrevet 8. oktober 2007 Me har til no hatt flaks! Ungen er 4mnd og sover fra ni-ti (nokre gangar eit) til sju.
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #16 Skrevet 8. oktober 2007 ja eg tog an hihi.. så lenge ungen sover er det samme for meg hvilken metode som funker.. samsoving hadde aldri gått her,både sambo og meg bruker HELE senga i søvne,våkner opp litt her og der..hahah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå