lene1984 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hvor mye har dere planlagt? Jeg har bare bestilt kyrkje.. Vet ikke hvor jeg skal begynne ..:s Hehe
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Vi har bestilt lokaler. Skal vies av HEF og skal ha vielsen samme sted, og siden det er på et utested ordner de med alt av mat, drikke, pynting ol, så det slipper vi å tenke på. Ellers har jeg kjøpt kjole, slør og tiara på salg + bestemt at jeg skal ha blå hortensia i buketten, men ikke helt hvordan den skal se ut. Dessuten har jeg satt min kjære til å mekke invitasjoner på datan. Det er vel det foreløpig. Føler i grunn vi har mye gjort allerede :-)
Vannmann35 Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Vi har bestilt kirke og festlokale, samt at jeg sitter og ordner med invitasjonene nå. Håper å få sendt ut invitasjonene i løpet av en 14 dagers tid.
Alvilde<3 Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Sende ut invitasjoner nå?? 6 mnd før? Jeg tenkte å sende de ut i februar jeg. Vi har ordnet kirke, lokale(står for mat, servering og div), fotograf til hele dagen. Skal begynne å lage invitasjoner nå.
Vannmann35 Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Ja, tenker å sende de ut nå ja :-) Tror ikke det er uvanlig. Det kommer vel også ann på om du har familie og venner i nærheten bl.a. Vi har folk som kommer fra alle kanter av landet - Trondheim, Narvik og Sandnessjøen bl.a., samt fra både Finland og Spania og Danmark - da trenger de tid til å ordne billetter, samt kanskje fri fra jobb, ordne barnepass o.l. Folk planlegger jo også ferier lang tid i forveien, så greit å få gitt alle endelig beskjed om å holde av datoen og ikke legge noe annet til denne.
kokelimonke Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Har ordnet kirke, lokale, bestilt kjole, fotograf og frisør Nå legges alt på hylla til over nyttår, så får jeg ta fatt på småplukket da. Det er vel kirke og lokale som er det viktigste (og mest stress), alt annet er jo bare moro =)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har ordnet lokale og kirke, og begynt smått å se på brudekjole. Helt enig med kokelimonke. Syns det mest prekære er lokale og kirke, og er veldig glad det er i boks. Men nå har jeg akkurat tatt positiv test..! Hvordan er det å stå brud 8 mnd på vei?
Vannmann35 Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 Brudekjole har jeg ikke bestemt meg for enda, selv om jeg har falt plask for én... Men det var den første jeg prøvde, så føler jeg må prøve litt flere før jeg bestemmer meg. Vet ikke hvordan det er å være gravid brud da... Men tror det er mange her inne som har vært det, og det virker som om det går bra. Så lenge du ikke får bekkenløsning eller andre plger, men det er jo ikke så lett å forutse da. Må vel bare ta det som det kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå