2 små orkaner Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Noen som har "oppskrift" og bilde av en bleiekake. Ville gjerne lage en til min venninde:-) Takk
Gammelamazon Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 To-tre pakker bleier (jeg brukte ca. 90 bleier), Newborn el 3-6 kg (må ikke være for store), silkebånd, gummistrikk - og leker og tøy og det du måtte ænske å pynte med. Veldig enkelt. Rull bleiene sammen, og fest en strikk rundt. De sammenrullede bleiene settes så sammen til en så stor kake som du vil ha i høyde og bredde. Knyt silkebånd rundt hvert kakelag, og fest diverse pynteting på. Ev pakk det hele inn i cellofan til slutt. Veldig moro:-) Har lagt ut et bilde på siden min.
Gammelamazon Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Hm, litt usikker på om bildet vises. Her er llinken: http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail_user/502562
2 små orkaner Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 Tusind takk, Gammelamazon. Fin kake
Nyseryllikberta Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Ble så nyssgjerrig på hva en bleiekake er for slags kake jeg;) For en genial barselgave da!!
Gammelamazon Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Ganske morsomt å lage, iallefall;-) Tror hun som fikk den ble glad, også. Kanskje ikke helt 100 % fornøyd med denne (første gang jeg har prøvd), hadde litt liten tid. Neste gang skal jeg handle silkebånd i en butikk med litt større fargeutvalg, og muligens se hvordan det blir med de helt minste bleiene.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 www.vossatause.piczo.com inne på hobbysiden er bare bare fantasien som stopper deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå