Gå til innhold

på danskebåten med liten baby....

Anbefalte innlegg

Skrevet

til helgen skal jeg på danskebåten med en venninne, jeg skal ha med meg lillegutt på snart 3 mnd og halvstorebror på 11, hun skal ha med seg sine 2 på 10 og 12, gleder meg masse! :o)

er det noen som har hatt med seg liten baby på båten? er det slitsomt med barnevogn på båten? eller går det greit?

er det noe spes jeg trenger å tenke på eller ta med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer litt an på hvilken båt du skal på ....

Hva heter den ?

Skrevet

Vi har tatt båten mange ganger, og de går fint.Det er litt trangt med bagvogn,spesielt inne i lugaren. Ammer du? Hvis du bruke mm-erstatning bør du vurdere og ta med en liten vannkoker.

God tur.

Skrevet

Siden du skal ha med deg en på 3 måneder, så anbefaler jeg at dere bestiller en handicap lugar. Der er det stor gulv plass også er det god plass til vogn eller grindseng. Grindseng skal det være mulig å få låne ombord.

Om du har en vanlig 4 sengs lugar, så blir det trangt, også er det ikke lov til å ha evt grindseng.

Men ellers, så er det jo heis ombord på båtene, og grei størrelse i lugar gangene.

Skrevet

jeg ammer ikke så vannkoker er kanskje lurt ja :o)

har bestilt 3 roms handicap lugar, så da får nok vogna plass håper jeg!

ja, da er det bare å dra da :o) koselig!

det er forresten color festival vi skal på...

Skrevet

Den har jeg ikke reist med... men det er nok lurt med stor lugar ja.

Vi fikk lugar en gang og på ett dekk uten heis !

Og ikke fikk vi byttet heller for vi kom så seint.

Og vi hadde tvillingvogn. Jippi !

Skrevet

regner med du mener 3-sengs handicaplugar??

det hadde vi i sommer, og der gikk kombivogna greit inn. Ikke veldig god plass, men greit nok!

Skrevet

Litt trangt med barnevogn på lugarene, men ellers er det greit synes jeg! Har familie i Danmark, så vi har ofte tatt båten med snuppa og vogn. Ikke noe problem!!

Skrevet

hvorfor hadde du ikke reist med den båten?

Skrevet

Hadde den dårligste lugaren på hele båten da vi dro første gang hi hi Gikk veldig bra sov i vogna si. Masse god tur =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...