lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 til helgen skal jeg på danskebåten med en venninne, jeg skal ha med meg lillegutt på snart 3 mnd og halvstorebror på 11, hun skal ha med seg sine 2 på 10 og 12, gleder meg masse! ) er det noen som har hatt med seg liten baby på båten? er det slitsomt med barnevogn på båten? eller går det greit? er det noe spes jeg trenger å tenke på eller ta med?
M@mm@ til mine barn Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Det kommer litt an på hvilken båt du skal på .... Hva heter den ?
Svinesteika. Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Vi har tatt båten mange ganger, og de går fint.Det er litt trangt med bagvogn,spesielt inne i lugaren. Ammer du? Hvis du bruke mm-erstatning bør du vurdere og ta med en liten vannkoker. God tur.
pinglo Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Siden du skal ha med deg en på 3 måneder, så anbefaler jeg at dere bestiller en handicap lugar. Der er det stor gulv plass også er det god plass til vogn eller grindseng. Grindseng skal det være mulig å få låne ombord. Om du har en vanlig 4 sengs lugar, så blir det trangt, også er det ikke lov til å ha evt grindseng. Men ellers, så er det jo heis ombord på båtene, og grei størrelse i lugar gangene.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 jeg ammer ikke så vannkoker er kanskje lurt ja ) har bestilt 3 roms handicap lugar, så da får nok vogna plass håper jeg! ja, da er det bare å dra da ) koselig! det er forresten color festival vi skal på...
M@mm@ til mine barn Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Den har jeg ikke reist med... men det er nok lurt med stor lugar ja. Vi fikk lugar en gang og på ett dekk uten heis ! Og ikke fikk vi byttet heller for vi kom så seint. Og vi hadde tvillingvogn. Jippi !
Kamomille Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 regner med du mener 3-sengs handicaplugar?? det hadde vi i sommer, og der gikk kombivogna greit inn. Ikke veldig god plass, men greit nok!
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Litt trangt med barnevogn på lugarene, men ellers er det greit synes jeg! Har familie i Danmark, så vi har ofte tatt båten med snuppa og vogn. Ikke noe problem!!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2007 hvorfor hadde du ikke reist med den båten?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Hadde den dårligste lugaren på hele båten da vi dro første gang hi hi Gikk veldig bra sov i vogna si. Masse god tur =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå