Gå til innhold

Blir gaaaaal av å vente på den fuc**** tanta.......!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå som jeg ville at hun skulle komme,så vi kunne starte med ivf...

neida,lar vente på seg ja.føles som hun kommer hele tiden,men neida.

pleier å ha rundt 27 dagers syklus og er nå på dag 31.

typisk at syklusen tuller nå som vi endelig skal igang på Riksen...aarrgghh.....

sånn...få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du regelmessige sykluser til vanlig da?

Skrevet

nei,venter på posten...har bestilt så de kommer vel i dag eller

i morgen.

etter 2,5 år som prøver er det liksom litt utelukkende.

men er jo lov å håpe;-)

Skrevet

ja,24-28 dager.

Skrevet

Kanksje det var din tur denne gangen da! :)

Lykke til ialefall!

Skrevet

Jeg prøvde i nesten 2 år jeg :) og nå er jeg gravid. Kjenner noen som prøvde i 3 år med første før det klaffa, men med neste ble hun gravid på 1 pp!

Kanskje du har slappa av den siste pp? Siden du skal inn å få hjelp. Det er da det skjer ;)

Når man ikke tenker på det!

Lykke til :)

Skrevet

HM,kanskje,....

jaja,får bare fortsette å vente.

kjedelig....men,men,den som venter på noe godt:-)

Skrevet

Får håpe det har klaffet. Ingen som fortjener å gå så lenge!

Si ifra når du får testene og du tester da ;)

Spennende!

Skrevet

Så spennende da Dolly! At du klarer å sitte å vente på tester i posten... Hadde stått på trappa til apoteket før det åpnet jeg;)

Håper virkelig det klaffer for dere nå! Enten det allerede har skjedd, eller med ivf!!

Masse lykke til, krysser fingre for deg!!

Drømte faktisk at du og turbotrollet var gravide... Var natt til fredag eller noe. At dere hadde vært på tidlig UL, og hadde sett hjerter som slo!! Håper jeg er sanndrømt!!:o)

Skrevet

Hei Majja!det var læng sia:-)

turbo har jo ikm om ikke så lenge,så kanskje du har blitt synsk...hehe.

får satse på det!

håper alt er bra med deg og snuppa:-)

Skrevet

Hun har det ja?? Sjelden jeg har så sterkt ønske om å være sanndrømt!! :) Blir spennende tider fremover da!!

Alt er bra her, utrolig nok så har alt gått etter boka når det først skjedde!! Krabber over til 3.tri i løpet av uka.. Herregud som tiden har gått. Men jeg er fortsatte en del inne på BliGravid å snikleser... Føler fortsatt at det er det koseligste stedet å være. Alle er stort sett bare snille og hjelpsomme der, i motsetning til andre forum der disse anonyme hormonbombene fyrer av den ene salven etter den andre. Men jeg kunne virkelig tenkt meg at du og endel av de andre snart flytter altså... 2008 barn er ett bra kull, nemlig!!:)

Skrevet

Hey!!! HÅPER DU ER SANNDRØMT!!!!!!! Hehe... hadde vært knall det nå ja :)

Merkelig at du skulle drømme akkurat om meg da...vi har da vel ikke hatt noe kontakt her inne heller.

Skrevet

Test deg så fort som mulig er mitt råd. Vi skulle også i gang med IVF. Var gravide da vi var på forvernsamtale, vi. Prøvde i to år før den satt. Uansett må du ha veldig lykke til ;)

Skrevet

Har fulgt med deg/din historie siden jeg ramla inn her på BIM.. Venter i spenning.

Det hadde vært så hyggelig om du hadde fått det til!!

Krysser fingre og håper på det beste for deg!

Skrevet

Testene kom ikke i dag,så da sater jeg på at de kommer i morgen....

Skrevet

Turbo: Nei, jeg aner ikke hvorfor!! Men har jo merket meg navnet ditt, og hvor lenge du har slitt... Så det er vel den kvinnelige medfølelsen da;) Eller rett og slett synsk! Haha...

Håper på det beste!!:)

Skrevet

Best dere sender oppdatering, begge to, med en gang dere får testet!! Klør i fingra her nå;) Skjønner ikke at du klarer å være så rolig dolly, sitter pent å venter på testene i posten! Snakk om selvkontroll ja:)

Skrevet

Da blir det IVF neste.

skal ringe inn etter 12.

da sparte jeg testen også...

Skrevet

NEEEEEEEEI!!! Så tanta di dukket opp idag????

Men det er en liten trøst at dere i alle fall er i gang med ivf da! LYKKE TIL!!!!!! Skal se den sitter på første ivf-forsøk!

Skrevet

Æsj, fillern... Nå som jeg trodde så godt om meg selv... Møkkatanter altså...

Masse lykke til denne mnd da, håper det klaffer!! Det er dere så vel forunt!!

Skrevet

Hehe...jeg har ikke fått TR ennå, så kanskje du fortsatt er LITT sanndrømt??? hihi

Skrevet

Da får vi heie på Turbo!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...