Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 FY F****!!!!! Kunne gladelig kverka han dritten der!!!! Er helt sjokka. stakkars små barna.
heisand? Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 hvorfor i huleste drar hun ikke fra han???
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 en mann som kjefter og roper, hopper rundt i stua og truer alle mann. Barna hylgråter i redsel... drittgubbe!
solstråle69 Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Har sett programmet før. Må si jeg er like sjokkert over at hun ikke har dratt fra ham for lenge siden - synes hun har nesten større ansvar for barna enn ham.
Ajam Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Irriterer meg mest over at programmet har gått før. Kanskje bare en mnd siden. Ikke 1. gang tv 3 sender det samme om igjen..
Kæmma og trultene Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Han er helt grusom! Får helt vondt av barna, men så dere ikke at spesielt minstemann sto og hylgråt i redsel og ingen trøstet? Mora er nok ikke helt god hun heller. Burde i det minste tatt opp ungen da. Sånne fortjener ikke barn, og jeg får helt vondt inni meg.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Heter han kevin eller noe slik? jeg så oppfølgingen her forleden. Han har tatt seg skikkelig sammen, og i oppfølgingen får mor sitt pass påskrevet også.. Hun er ikke perfekt hun heller, men det ordner seg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå