Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 sønnen min på snart 6 mnd sliter meg helt ut. Han våkner nesten hver time på natta. han er ikke sulten...bare våkner. og nå sover han ikke om dagen heller. kanskje 20-30 min tre ganger om dagen. jeg trenger sårt noen gode råd for å få bedre døgnrytme.... kjenner at jeg har lyst til å gi opp snart. er helt skutt..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Kjenner meg igjen- og hiver meg på her for å få noen råd.... har din holdt på sånn lenge? Min har holdt på siden juli nå...puh....
Missili Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Hei. Har en sønn på snart 6 mnd. jeg også. Han er mye våken på natten.. Skjønner hvordan du har det. Jeg har også en på 5 år, han sov også veldig dårlig. Jeg gikk til fotsoneterapaut. Det hjalp mrg. Skal prøve det denne gangen også, vist prinsen ikke begynner å sove snart. Håper ting ordner seg for dere.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Tja hvorfor ikke... Vet du om noen bra?
Missili Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg bor i Oslo. Brukte en på stovnersenteret. Du kan jo ringe litt rundt og undersøke... Spørom de har noen erfaring med barn.
Mamma&LilleKrølle Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Vil hive meg med her jeg også. Jenta mi er 4,5 mnd snart nå, og hun starter rundt 02-03 om natta, og styrer på resten av natta. Veeldig slitsomt, spesiellt når pappan sover som ein stein hele tida så der er det aldri hjelp å få om natta. Løsninga her blir nok å gi henne eget soverom. Tror hun reagerer på meg jeg, for når hun blir urolig om natta, så sovner hun når jeg går ut av rommet. Så jeg går kanskje ut av rommet 2-3 ganger, og da sovner hun omtrent med en gang. Allergisk mot meg? Men det må gjøres endel med rommet hennes først, skifte vindu osv.. Men det skal gjøres før vinteren setter inn. Tror både mor og barn her i huset får det bedre da. Hun sover også lite om dagene, men hun sover som en stein i vogna når hun ligger der. Så de siste dagene har jeg kledd på henne godt, og lagt henne ned i posen i vogna, og satt vogna utom huset. Og der har hun sovet i 3,5 timer!!! Flere dager på rad. Hun er akkurat den samme på natta enten hun sover mye eller lite på dagen. Men jeg får hvertfall slappa av litt når hun sover. Og det er godt d. Frøkna mi hadde en periode tidligere der hun sov hele natta til 8-9 om morgenen, men så ble hun syk, var veldig forkjøla, og siden da har hun vært urolig om natta. Mulig hun la seg til en uvane da..ikke vet jeg. Men slitsomt er det værtfall. Kaver og kaver. Begynte med nattpose her, og da roa hun seg en god del da. Greier hvertfall ikke å sparke av seg dyna lengre. Men ellers er jeg tom for tips..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå